Reklamný nosič pre udržateľné kampane

 

Šetrný prístup firiem k životnému prostrediu nemožno považovať len za trend, stáva sa nevyhnutnosťou. Ekologické produkčné riešenie nielen pre in-store reklamu, nedávno predstavila reklamná agentúra POS Media Slovakia.

 

POSmedia titulka v


Na prvý pohľad vyzerá ako bežný reklamný nosič. No nie je z plastu a po dobehnutí kampane neskončí na odpadovej skládke, kde sa stane záťažou pre planétu. Tento nosič je iný, skrýva v sebe život. Je totiž vyrobený zo špeciálneho 100% recyklovaného a biologicky rozložiteľného papiera, ktorý má v sebe zakomponované semienka lúčnych rastlín. Papier je špeciálne lisovaný tak, aby semienka neboli poškodené, ale aby sa na papier mohla tlačiť ľubovoľná grafika. Tlač bola následne realizovaná špeciálnymi ekologickými farbami bez použitia chemikálií. Takýto reklamný nosič je čiastočne odolný voči vlhku a mal by byť nainštalovaný v interiéri, kde je stabilná teplota v rozmedzí 5 až 20 stupňov Celzia.


Rastúci papier ako médium sa stáva dôležitou súčasťou správy, a to z neho robí nápadité riešenie pre korporátnu komunikáciu hodnôt v oblasti udržateľnosti. Pomôže vám odovzdať dve posolstvá. Reklamné a aj to, ktoré je dôležité pre planétu. Reklamný nosič totiž po skončení kampane jednoducho zasadíte v okolí predajne. Nezostane po ňom žiaden odpad, naopak, pestrofarebnou lúkou potešíte okoloidúcich, získate priazeň ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov a v neposlednom rade vytvoríte dôležité prostredie pre užitočný hmyz ako sú včely či motýle.

 

Príklad využitia nájdete aktuálne v predajniach reťazca BILLA. Stojí za ním reklamná agentúra POS Media Slovakia, ktorá navrhla reklamnú kampaň pre spoločnosť Upfield a jej značku Rama. Z papiera, nesúceho nielen reklamné posolstvo, ale aj nálož plnú životaschopných semienok pestrofarebných lúčnych rastlín, sú vyrobené reklamné pútače v chladiacich zariadeniach reťazca. Zamestnanci spoločností BILLA, POS Media Slovakia a Upfield ich po kampani vysadia pred vybrané predajne BILLA v bratislavskej Petržalke, vo Zvolene a v Košiciach.

 

Pre reklamnú agentúru POS Media Slovakia je ekologický a udržateľný prístup jedným z hlavných podnikateľských cieľov, a preto sa stále snaží vymýšľať nové spôsoby ako zmeniť svoje nosiče nielen na ekologické, ale aj na udržateľné. Projekt „SLOVENSKO ROZKVITÁ!“ je jedným zo spôsobov ako sa môže reklamný nosič znovu využiť a dokonca aj chrániť životné prostredie.

 

Zdroj a foto: POS Media Slovakia

 

PR