Originálne vystavenie tovaru dotvorí vianočnú atmosféru
Vianočnému sortimentu pomôže v predajni vyniknúť aj netradičné vystavenie. Značky Hamé a Vitana z portfólia spoločnosti Orkla zákazníci napríklad teraz nájdu priamo vo vianočnej kuchyni. Netradičná prezentácia paletového vystavenia, za ktorým stojí in-store komunikačná agentúra Dago, naladí na vianočnú atmosféru a pripomenie vôňu vianočného pečenia.
„Vianoce to je vôňa koláčikov, dobré jedlo a darčeky. Tie pravé Vianoce sú a vždy boli od srdca. Emóciu vianočných príprav, vôňu pečiva a vianočky, radostnú atmosféru plnú svetielok, sviečok a lásky sme sa pokúsili preniesť aj na miesto predaja,“ dopĺňa Šárka Drábková, shopper and customer development manager spoločnosti Orkla.
Vystavenie, ktoré aktuálne púta pozornosť v sieti českých hypermarketov reťazca Ahold, pripomína kuchyňu so všetkými produktami pre výrobu vianočného pečiva. Dominuje mu kuchynská linka s rozsvietenou rúrou, v ktorej sa pečie vianočka. Zákazník na jednom mieste pohodlne nakúpi korenie, marmelády, polevy, rôzne druhy cukrov a kypriacich práškov a ďalšie suroviny potrebné na pečenie vianočných dobrôt. Veľké bočné regály symbolizujú komoru, v ktorej sa tieto trvanlivé potraviny uskladňujú. Shop in shop tak spĺňa všetky vlastnosti, ktoré má správny POS prostriedok mať. Je funkčný, originálny, upúta, vyvolá emóciu, a tým podporí nákupný impulz.
„Na prvý pohľad zaujmú doplnky paletového shop in shopu, ako je vianočný stromček ozdobený a rozsvietený pomocou vianočných svetielok, pravé zdobené perníčky na plechu, ktoré vyzerajú, ako keby ich pred chvíľou niekto vybral z rúry, či valček na cesto s vykrajovátkami a zavesená chňapka. Atmosféru dopĺňa aj vizuál rodiny, ktorá pečie vianočné pečivo,“ popisuje realizáciu Lucie Michajlov, project manager spoločnosti Dago, ktorá je autorom a realizátorom.
Zdroj a foto: Dago