kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Nastala príležitosť pre vianočnú arómu

Aj vôňa v predajni vytvára trvalú spomienku, ktorú si človek podvedome uchováva. Pri nakupovaní, rovnako ako pri mnohých iných činnostiach, nerozmýšľame nad tým, či si vôňu ukladáme do pamäte alebo nie. Robíme to podvedome a z tohto vychádza princíp aróma marketingu. Vôňa v predajni pozitívne pôsobí na kupujúcich a z priestoru predajne vytvára miesto pozitívnych zážitkov. Použitím vianočnej vône pripomínate svojim zákazníkom príjemné chvíle strávené v kruhu najbližších. Deje sa to väčšinou vždy, keď zacítia známu vôňu v momente návštevy vašej predajne.

 

storemedia


Väčšina prevádzok nasadzuje vianočnú arómu v polovici novembra, prvé inštalácie však začínajú už od 1. októbra. Spusteniu kampane predchádza vianočná dekorácia priestorov. Najviac preferovanou vôňou je v roku 2021 vôňa perníkového korenia, na druhom mieste vôňa škorice a na treťom vôňa horúceho jablka.


Store Media premieňa miesto predaja na miesto pozitívnych zážitkov už 19 rokov. V tomto období poskytuje nielen svojim klientom podporu pri správnom výbere vianočnej vône. V jej ponuke si klienti môžu vybrať až z ôsmich vianočných vôní. I keď začiatok adventu pripadá zväčša na poslednú novembrovú nedeľu, už koncom októbra spúšťajú niektoré značky svoje vianočné kampane, ktoré využívajú aj na promo nových produktov.

 

storemedia


Súperenie o nového zákazníka nie je jednoduché. Ešte ťažšie je však z nového zákazníka urobiť lojálneho. Marketingové trendy a spôsoby prilákania platiacich klientov sa neustále rozširujú a využitie zmyslového marketingu, medzi ktorý patrí aj aróma marketing, by nemalo v miestach Points of Sale chýbať.


Viac o prínosoch zmyslového marketingu pre Points of sale sa dozviete na http://www.storemedia.eu/sluzba/aroma-marketing-objavte-zmyslovy-marketing-store-media/

 

Zdroj: Store Media