Danone uvádza novú značku rastlinných nápojov

 

Značka GOU! má ambície budovať kategóriu rastlinných výrobkov a zároveň napĺňať firemnú stratégiu Jedna planéta. Jedno zdravie (One Planet. One Health). Verí, že stravovacie návyky jednotlivcov majú vplyv nielen na ich zdravie, ale aj zdravie planéty. Úprava zloženia stravy na vyšší podiel zeleniny, ovocia a strukovín totiž môže byť jedným z bodov, ktorý dokáže životnému prostrediu veľmi prospieť.

 

danone gou v


„Neustále sa stretávame s jasnou potrebou finančne dostupnejších produktov na rastlinnej báze, ktoré by nám zároveň umožnili získať nových spotrebiteľov ako rodiny z menších miest, ale aj ľudí vo vyššom veku. Práve preto sme sa rozhodli prísť s novou značkou GOU!,“ uvádza Barbora Horníková, Brand Manager značky Alpro, Provamel a GOU!.


Nové rastlinné nápoje GOU! sú vyrobené z overených a zodpovedne vypestovaných ingrediencií ako sója, mandle a kokos. Obsahujú vitamíny B a D, sú prirodzene bez laktózy a v 100% recyklovateľnom obale.


„Slovenský, ale aj český trh sa radí medzi najmenšie rastlinné trhy v Európe. Preto vidíme veľký potenciál túto kategóriu naďalej rozvíjať,“ dodáva B. Horníková. Spoločnosť Danone vo svojom portfóliu kombinuje (a aj naďalej bude kombinovať) ako tradičnejšie produkty živočíšneho pôvodu, tak výrobky založené na rastlinnej báze.


Výrobca okrem použitia recyklovateľného obalu sa rozhodol na obaly noviniek uviesť aj nutričné označovanie NutriScore, ktorým chce spotrebiteľom zjednodušiť orientáciu v rámci správnej výživy.


Zdroj a foto: Danone

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk