KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Mattoni a Budvar vytvorili nealko pivo BIRGO

Dve nápojové ikony Mattoni a Budvar sa spojili a uvádzajú na trh ochutené nealkoholické pivo. Novinka s názvom BIRGO prichádza aj na Slovensko, a to vo všetkých troch príchutiach. Je výsledkom spolupráce dvoch nápojárskych expertov – príchute od významného hráča nealkoholického trhu Mattoni 1873 sa snúbia s nealkoholickým pivom uvareným v národnom pivovare Budějovický Budvar.

 

birgo

 

Pivný základ vychádza z receptúry piva Budvar nealko. Značka Mattoni využila svoje skúsenosti s chuťovými preferenciami spotrebiteľov a starostlivo zladila príchute, pretože horkosť nealkoholického piva si vyžaduje špeciálnu kombináciu chutí a ich intenzitu. Okrem dvoch tradičných a obľúbených citrusových mixov Grapefruit a Citrón-Limetka, Birgo prichádza s kombináciou Mango-Limetka.


Zloženie BIRGO drží krok s trendami kategórie beermixov – dôrazom na sviežu chuť, s nižším než zvyčajným obsahom pridaného cukru, ako aj, naopak vyšším podielom pivnej zložky v nápoji.


Spotrebiteľské testovanie produktu potvrdilo jeho vysokú obľubu, ale aj pozitívne vnímanie spojenia značiek s veľkým renomé a technologickým know-how. Táto spolupráca spája dvoch významných zástupcov sveta alkoholických a nealkoholických nápojov, ktorých historická tradícia navyše siaha až do 19. storočia. Strategická spolupráca dvoch českých ikon na novom výrobku má presah aj do oblasti udržateľného podnikania.


Birgo sa vyrába iba v Budějovickom Budvare na novej modernej linke s hodinovou kapacitou až 50 000 plechoviek, ktorej prevádzka bola oficiálne spustená na konci marca. Vyspelé technologické vybavenie linky prispieva k výrazne efektívnejšiemu využitiu vody, tepla a elektrickej energie.


Birgo je ako prvé nealko pivo v Európe balené do papierových multipackov, ktoré navyše neobsahujú lepidlo. Ide o tzv. technológiu wrap-around, s obsahom recyklovaného papiera, ktorá ušetrí 16 % uhlíkovej stopy oproti klasickým plastovým fóliám. Samotný materiál plechoviek obsahuje 74 % recyklovaného hliníka.


Zdroj a foto: Mattoni, Budějovický Budvar

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk