KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Kofola prináša ochutené varianty s nižším obsahom cukru

Kofola dlhodobo dokazuje, že keď ju miluješ, nie je čo riešiť. Tak ako v láske, aj pri výbere obľúbeného nápoja totiž platí, že niekedy je menej viac. Tento rok preto uvádza nový rad ochutenej Kofoly a v ňom o 30 percent menej cukru. Reaguje tým nielen na dopyt spotrebiteľov, ale aj na dlhodobý trend a záväzky, ktoré si vytýčila v rámci udržateľnosti.

 

kofola 22 3 v

 

Kofola sa už niekoľko rokov zameriava na receptúry svojich nápojov. „Dlhodobo obmedzujeme nielen konzervanty, ale aj množstvo pridaného cukru. Pred rokmi sme sa pripojili k iniciatíve Európskeho združenia výrobcov nápojov a zaviazali sa medzi rokmi 2015 − 2020 znížiť množstvo cukru na liter nápoja o desatinu. Upravili sme receptúry ochutených vôd Rajec, zamerali sa na zvýšenie objemu predávaných nápojov na báze vody a u tradičných receptúr začali vytvárať aj varianty so zníženým obsahom cukru,“ vysvetľuje Jannis Samaras, generálny riaditeľ skupiny Kofola.


Tento rok ide firma zase o kus ďalej. Predstavuje celý rad ochutených variantov tradičnej Kofoly so zníženým obsahom cukru, ktorý nenahrádza žiadnymi umelými sladidlami, ani stéviou.


„Reagujeme tak na dlhodobý trend a dopyt spotrebiteľov. Pilotnou odľahčenou verziou Kofoly bola Kofola Citrus Ľahká, ktorú sme uviedli na trh minulý rok. Tento rok znižujeme cukor o 30 % vo všetkých ochutených variantoch a vytvárame tak nový rad - Kofola MenejViac,“ vysvetľuje Ľubica Mieresová, manažérka značky Kofola.


Kofola MenejViac s príchuťami Citrus, Melón, Marhuľa, Malina budú na trhu dostupné v obľúbenom pollitrovom balení a vybrané príchute sa objavia aj v ďalších formátoch, vrátane príchute Višňa, ktorá bude len v dvojlitrovej fľaši. „Tradičná receptúra klasickej Kofoly Original však zostáva nezmenená vo všetkých formátoch. Oproti iným kolovým nápojom ale aj tá obsahuje o tretinu menej cukru,“ uzatvára Ľ. Mieresová.


Kofola ako už tradične stavila vo svojej novej kampani na bezpodmienečnú lásku. Prichádza však s novým sloganom „Menej cukrovania, viac lásky“, ktorý odráža nielen nový produkt, ale aj hlavnú myšlienku kampane. Kamil, dušou romantik, sa cukrovania a veľkých gest určite nebojí. Klára, srdcom punkerka, si na romantické rečičky zase veľmi nepotrpí. Ich lovestory potvrdzuje, že aj vo vzťahoch platí: menej je viac. Nový TV spot Kofoly pobeží na televíznych obrazovkách do konca mája.


Zdroj a foto: Kofola

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk