Zlatý Bažant Radler 0,0% uvádza novinky bez pridaného cukru

Slovenská značka Zlatý Bažant Radler 0,0% pred príchodom jari rozširuje svoje portfólio o tri ovocné novinky so zníženým obsahom cukru, ktoré sú zaradené do dvoch nových produktových radov. Novinky s príchuťou Citrón a s príchuťou Grapefruit sú dostupné v rade „Extra svieži“ a ide vôbec o prvé radlery na slovenskom trhu bez pridaného cukru. Produktový rad ´Svieži´ sa rozrástol o príchuť Brusnica-Ríbezľa a obsahuje o 30% menej cukru ako klasický variant.

 

zb radler es brusnica grep


„Novinkami reagujeme na preferencie našich spotrebiteľov, ktorí uprednostňujú menej sladké radlery a ovocnú chuť. Jednoduchšiu orientáciu v portfóliu umožní nové rozdelenie produktových radov na ´Svieži´, ktorý má o 30% menej cukru v porovnaní s klasickými radlermi a sú tu zaradené netradičné kombinácie chutí. Úplne nový rad je ´Extra Svieži´, kam patria vôbec prvé radlery na slovenskom trhu bez pridaného cukru a s menej sladkou, no ovocnejšou a extra osviežujúcou chuťou,“ vysvetlil senior brand manažér značky Peter Nikodem.


Všetky radlery z ponuky Zlatý Bažant Radler 0,0% sú 100% prírodné, bez konzervantov a umelých farbív. Novinky sú dostupné v 500ml plechovkách za maloobchodnú odporúčanú cenu 0,96 €.


Zdroj: Heineken

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk