Značka Jar uvádza limitovanú retro edíciu

Pri príležitosti 60. výročia značky Jar uviedol jej výrobca, spoločnosť Procter & Gamble na trh limitovanú edíciu retro fľašiek.

 

jar plus v


Počas svojej existencie prešla Jar mnohými inováciami a zmenami v zložení, aby splnila požiadavky zákazníkov na účinnosť i vôňu. Vďaka novým technológiám a oveľa pokročilejšiemu systému povrchovo aktívnych látok v súčasnosti Procter & Gamble vyrába čistiaci prostriedok, ktorý vydrží 5x dlhšie než pôvodný produkt. Súčasná Jar, čiže aj tá, ktorá je súčasťou novej retro edície, odstraňuje mastnotu výrazne rýchlejšie oproti pôvodnej.

 

Zdroj: Procter & Gamble

 

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk