KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Pivo úplne bez alkoholu


Spoločnosť HEINEKEN Slovensko prináša inováciu tohto roka, novinku Zlatý Bažant 0,0 %. Pivo, úplne bez alkoholu, ktoré v produktovom portfóliu po viac ako 20 rokoch nahrádza Zlatý Bažant Nealko.

 

ZB0 v

 

Zlatý Bažant 0,0% je vôbec prvé slovenské pivo, ktoré neobsahuje ani kvapku alkoholu. Konzumenti piva Zlatý Bažant 0,0 % si tak môžu vychutnať plnú pivnú chuť a mať pritom 100 %-nú istotu vo všetkých situáciách, v ktorých je tolerancia alkoholu nulová alebo v ktorých spotrebitelia jednoducho alkohol piť nechcú.


Inovácia Zlatý Bažant 0,0 % je výsledkom viac ako dvojročnej snahy sládkov a pivovarníckych odborníkov z Hurbanova. Zlatý Bažant zároveň nadväzuje na úspechy širokého portfólia príchutí Zlatý Bažant Radler 0,0 % a teraz produkt bez jedinej kvapky alkoholu prináša aj v segmente nealkoholických pív. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko uvedením novinky reaguje na meniaci sa životný štýl zákazníkov.


„Súčasní konzumenti a ich životný štýl sa mení, vedú oveľa dynamickejší život než pred dvoma či troma desaťročiami. Spotrebitelia oveľa viac dbajú na to, čo konzumujú, dodržiavajú zdravý životný štýl, robia uvedomelé a zodpovedné rozhodnutia a o to väčšie nároky kladú na produkty, ktoré kupujú. Zlatý Bažant vždy stál na čele inovácií v pivovarníctve a preto sme hrdí, že môžeme zákazníkom opäť priniesť priekopnícku inováciu, ktorá spĺňa ich očakávania,“ uvádza Odin Goedhart, generálny riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.


Zlatý Bažant 0,0 % je vhodný pre každého, kto nechce robiť kompromisy medzi plnou pivnou chuťou a obsahom alkoholu, ako sú napríklad vodiči, ľudia vyznávajúci zdravý životný štýl a striedmu konzumáciu alkoholu, športovci, ale aj zamestnanci, ktorí si po dobrom sýtom obede vždy chceli dopriať pohár piva, no pracovná kultúra im to neumožňuje. Teraz si už pivo môžu vychutnať kedykoľvek a kdekoľvek.


Novinka Zlatý Bažant 0,0 % je vyrobená metódou tzv. studenej, resp. riadenej fermentácie, ktorú v hurbanovskom pivovare zdokonaľovali viac ako dva roky. Kvasenie pri tejto metóde prebieha pri veľmi nízkej teplote, vďaka ktorej kvasinky neprodukujú žiadny alkohol a výsledné pivo si aj napriek tomu zachováva svoju plnú pivnú chuť. „Chuť piva Zlatý Bažant 0,0 % navyše vybrali spomedzi troch rôznych vývojových vzoriek samotní spotrebitelia v degustačnom teste. Pri pive sa nám podarilo docieliť jeho plnú a vyváženú chuť, ktorá obstála aj voči veľmi silnej konkurencii svojho obľúbeného predchodcu,“ uvádza David Zappe, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.


Zlatý Bažant 0,0 % je ďalším pokračovaním radu, ktorý odštartoval ešte v 80. rokoch nealkoholickým pivom Pito Bažant. Zlatý Bažant následne priniesol v roku 1997 na slovenský trh nealkoholické pivo Zlatý Bažant Nealko, ktorý bol viac ako dve desaťročia stabilnou súčasťou portfólia značky a veľmi obľúbeným vo svojej kategórii. Zozbieral viacero slovenských aj medzinárodných cien.

 

Novinka z hurbanovského pivovaru, Zlatý Bažant 0,0%, je dostupná na pultoch predajní v pollitrovej plechovke aj pollitrovej vratnej fľaši, rovnako aj v prevádzkach ako čapované pivo od marca 2018.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk