KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Netradičné spojenie: Broskyňa a bazalka

Zlatý Bažant Radler broskyňa bazalka

Zlatý Bažant Radler 0.0% prichádza s novinkou, ktorá spája tradície s modernými gastronomickými trendami. Snúbi sa v nej osviežujúca chuť letného ovocia a netradičnej bylinky.

 

Novinka Zlatý Bažant Radler 0.0% Broskyňa – Bazalka je inšpirovaná chuťou šťavnatej broskyne, ktorú v Hurbanove ozvláštnili štipkou aromatickej bazalky. Novinka sa v 0,5l plechovkách nachádza v exkluzívnej predpremiére na pultoch predajní siete TESCO.

 

„Každoročne prichádzame s inovatívnymi nápadmi. Inšpirujeme sa tradičnými receptami starých mám, pričom osvedčeným a obľúbeným chutiam dávame nádych modernosti a originality,“ vysvetľuje Matúš Benža, brand manažér značky Zlatý Bažant Radler a dodáva: „Sledujeme aktuálne trendy v oblasti gastronómie, a tie nás tentoraz inšpirovali k spojeniu obľúbeného letného ovocia - broskyne s voňavou bazalkou. Práve aromatické bylinky sú stále obľúbenejšie aj v oblasti prípravy nápojov či dezertov.“

 

Nápoj Zlatý Bažant Radler 0.0% Broskyňa – Bazalka je vyrobený zo 100% prírodných ingrediencií, neobsahuje ani konzervanty, ani farbivá. Novinka má v rámci aktuálneho portfólia nealkoholických radlerov Zlatý Bažant druhý najnižší obsah cukru.

 

Po tohtoročnom marcovom uvedení produktu Zlatý Bažant Radler 0,0% Citrón Light ide o ďalšiu z inovácií značky Zlatý Bažant Radler v čoraz obľúbenejšej kategórii nealkoholických radlerov.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk