KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Vinea oslávila jubileum novinkou

lajt vineaKeď ju v roku 1974 uviedli na nápojový trh, Vinea si okamžite získala srdcia spotrebiteľov podmanivou a iskrivou chuťou plnou letnej pohody, v nezameniteľnom elegantnom obale. A keďže značka Vinea berie život s ľahkosťou, po 40tich rokoch prišla s novinkou v podobe nápoja Vinea lajt.

Menej sladká, osviežujúca chuť, stále však rovnako hroznová – presne taká je Vinea lajt. Prvý značkový sýtený perlivý nápoj bez pridaného cukru prišiel na slovenský trh počas tohto leta a svojim priaznivcom priniesol nový, ľahší zážitok z hroznovej šťavy. Jej podiel ostáva v nápoji Vinea lajt zachovaný, rovnako ako typická chuť hrozna. Má len 7 kcal/100ml! „Našim cieľom bolo priniesť novinku, ktorá by oslovila aj ľudí, ktorí preferujú nápoje s nižším obsahom cukru a kalórií", hovorí Zuzana Netíková, brand manažérka značky Vinea. Vinea lajt je špecifická práve svojím zložením. „Keďže súčasťou receptúry nápoja Vinea je 10 % hroznovej šťavy, Vinea lajt obsahuje prirodzene sa vyskytujúci hroznový cukor. Jej chuť dopĺňa aj sladidlo získané zo stévie, ktoré dodáva sladkosť a zároveň príchuť podobnú mäte. Vďaka tejto kombinácii je novinka Vinea lajt charakteristická jemnou a osviežujúcou chuťou a pije sa doslova s ľahkosťou," dodáva Z. Netíková. V predaji je v skle 0,25l vo všetkých dobrých reštauráciách a tiež v tradičných 0,5l a 1,5l PET fľašiach.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk