Alza má novú marketingovú riaditeľku

Vedenie marketingu Alzy, popredného českého a slovenského e-shopu, prebrala od septembra Klára Blažková. Na poste vystriedala Marka Dvořáka, ktorý sa rozhodol prijať novú pracovnú výzvu.

 

klara blazkova


Klára Blažková nastúpila do firmy pred 6 rokmi, ešte počas svojho štúdia na VŠE a za ten čas si vyskúšala hneď niekoľko pracovných pozícií – od manažérky kampaní, cez riaditeľku marketingovej divízie až po zastupujúcu riaditeľku celého oddelenia a riaditeľku marketingovej stratégie firmy.


„Klára je typickým príkladom toho, ako môžu šikovní ľudia v Alze kariérne vyrásť a vek v tomto ohľade nehrá úlohu. Klára presvedčila vedenie firmy svojím pracovným nasadením, analytickým uvažovaním, manažérskymi schopnosťami, odbornosťou a rozsiahlou znalosťou firmy naprieč všetkými oddeleniami. Procesne nastavovala tvorbu kampaní a finančné riadenie oddelenia, podieľala sa na rozvoji komunikácie v Maďarsku a už niekoľko rokov zastrešuje spoluprácu s výskumnými agentúrami. Za vedenie Alzy jej prajeme, nech sa jej na novom poste darí,” hovorí podpredseda predstavenstva Petr Bena.


„Stáť na čele marketingu Alzy je pre mňa česť, záväzok, ale zároveň s tým aj výzva. Teraz sa nachádzame vo fáze, kedy sme sa postupne dopracovali k väčšej práci s dátami a z nich plynúcimi insightmi. Veľká práca nás však čaká na positioningu značky, atribútoch značky a napríklad aj kreatívnej platforme,” vraví K. Blažková.


Klára Blažková teraz riadi takmer stočlenný marketingový tím Alzy, a je tak zodpovedná za celý marketing tohto českého a slovenského e-shopu.


Zdroj: Alza

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk