Unilever v Českej republike a na Slovensku má novú riaditeľku
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 10. júl 2019
Stala sa ňou Michaela Franeková. Od 1. júla 2019 vystriedala na tejto pozícii súčasného generálneho riaditeľa Herrishe Patela.
Michaela Franeková pracuje v spoločnosti Unilever 17 rokov. Svoju kariéru v bratislavskej pobočke spoločnosti odštartovala v roku 2003 ešte ako študentka. Následne pracovala na pozíciách v marketingu, customer marketingu a obchodu. Vo svojej poslednej, regionálnej, roli ako viceprezidentka marketingu pre kategóriu potravinových a zmrzlinových značiek pôsobila od roku 2015. V tejto úlohe sa podieľala na rýchlom raste zverených kategórií v 20 krajinách strednej a východnej Európy.
Zásadné témy, ktoré chce Michaela vo svojej novej úlohe podporovať, sú napríklad progresívne prístupy k cirkulárnej ekonomike a tiež spolupráca na hľadanie efektívneho riešenia tejto problematiky s partnermi v sfére celého regiónu. Ako čoraz dôležitejšie chápe tiež oblasť duševného aj fyzického zdravia obyvateľov. Pozornosť bude venovať posilňovaniu tzv. Značiek s poslaním - teda pozitívny presah všetkých značiek spoločnosti Unilever na životné prostredie a spoločnosť. Chce dosiahnuť stav, kedy značky prinášajú vyšší zmysel nielen spotrebiteľom, ale aj zamestnancom, ktorí na nich pracujú.
Stredobodom Michaelinho záujmu sú zamestnanci. "Svojim leadershipom by som rada vrátila sebavedomie českému a slovenskému tímu a regiónu ako takému. Mám záujem na tom, aby sa tunajší talentovaní ľudia chodili inšpirovať a získavať skúsenosti do zahraničia, ale potom sa hrdo vracali späť. Chcela by som šikovných ľudí udržať u nás v Česku aj na Slovensku, " hovorí M. Franeková.
Zdroj: Unilever