BILLA otvorila svoju najmodernejšiu predajňu

billaboryŠirokú ponuku kvalitných potravín, vrátane ponuky čerstvých rýb, nájdu zákazníci Billy aktuálne aj v najnovšom bratislavskom obchodnom centre Bory Mall. Novinkou je desiatový kútik, kde si možno v pokoji skonzumovať zakúpený čerstvý šalát či cigánsku pečienku priamo z grilu.

Čítať ďalej...

M-MARKET plánuje tri nové centrá

mmarket ilustrakPrvé centrum KOCKA bolo otvorené na pešej zóne v Senci pred dvoma rokmi a odvtedy sa silnej slovenskej investičnej skupine M-MARKET darí budovať sieť lokálnych centier tempom dvoch nových ročne.

Čítať ďalej...

V pláne je ďalších 10 filiálok dm drogerie

dmdrogeriaReťazec dm drogerie markt opätovne potvrdil pozitívny trend z predchádzajúcich období. V hospodárskych výsledkoch spoločnosti za uplynulý obchodný rok sa uvádza, že ročný obrat slovenskej pobočky dm drogerie narástol o viac ako 12,42 percenta a dosiahol výšku takmer 151,2 milióna eur.

Čítať ďalej...

Bratislava je v očakávaní nového obchodného centra

borrymallSvoje brány otvorí centrum Bory Mall už 13.11.2014. Najnovšie nákupné centrum Bratislavy je súčasťou najväčšej, neustále sa vyvvíjajúcej obchodnej zóny na Slovensku. 

Čítať ďalej...

Hornbach posilňuje svoju pozíciu na Slovensku

hornbach ilustrakSpoločnosť Hornbach vytvorila v roku 2013 na Slovensku rekordný obrat vo výške 66 miliónov eur a dosiahla tak medziročný nárast o 18 percent. Čo je pre zákazníkov najväčšou motiváciou pre návštevu predajne tohto reťazca?

Čítať ďalej...

Predaj obuvi: Tržby zvyšuje odborne zdatný personál

obuvNapriek tomu, že kvalifikovaní zamestnanci sú základným predpokladom spokojnosti zákazníka a cestou k vyšším ziskom, v mnohých predajniach s obuvou na Slovensku chýbajú.

Čítať ďalej...

Vo výstavbe nákupných centier vedie región CEE

holand centrum

 Do konca roka 2014 by malo byť v Európe dokončených až 203 obchodných centier. Jedno, dlho očakávané, bude sfinalizované a otvorené aj na Slovensku.  

Čítať ďalej...

Výklad je prvou vizitkou obchodníka

vyklad

Obchodníci zvažujúci vybudovanie kamennej predajne by mali už vo fáze plánovania myslieť na niekoľko dôležitostí. Pozornosť treba venovať výberu lokality budúcej predajne, rozlohe predajnej a skladovej plochy či zariadeniu interiéru. To musí byť estetické ale aj funkčné. Zabúdať by sa nemalo ani na výklady.

Čítať ďalej...

EuroShop 2014:Maloobchod je naladený na investovanie

euroshopNa tohtoročnom düsseldorfskom veľtrhu EuroShop, ktorý je svetovou jednotkou v oblasti výstavníctva pre sféru maloobchodu, sa stretlo v polovici februára viac ako 109-tisíc účastníkov zo 110 krajín. 

Čítať ďalej...

Privátnych značiek z regálov ubúda

tescoPodiel slovenských potravín na pultoch obchodných reťazcov sa v porovnaní s minulým rokom príliš nezmenil. Pozitívnym signálom pre domácich výrobcov je pokles zastúpenia produktov privátnych značiek až o 4 percentuálne body (p.b.). Zistenia sú výsledkom aktuálneho prieskumu nezávislej agentúry GfK Slovakia realizovaného pre Potravinársku komoru Slovenska (PKS).

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk