BILLA otvorila svoju najmodernejšiu predajňu
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 19. november 2014
Širokú ponuku kvalitných potravín, vrátane ponuky čerstvých rýb, nájdu zákazníci Billy aktuálne aj v najnovšom bratislavskom obchodnom centre Bory Mall. Novinkou je desiatový kútik, kde si možno v pokoji skonzumovať zakúpený čerstvý šalát či cigánsku pečienku priamo z grilu.
M-MARKET plánuje tri nové centrá
- Podrobnosti
- Uverejnené sobota, 15. november 2014
Prvé centrum KOCKA bolo otvorené na pešej zóne v Senci pred dvoma rokmi a odvtedy sa silnej slovenskej investičnej skupine M-MARKET darí budovať sieť lokálnych centier tempom dvoch nových ročne.
V pláne je ďalších 10 filiálok dm drogerie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 12. november 2014
Reťazec dm drogerie markt opätovne potvrdil pozitívny trend z predchádzajúcich období. V hospodárskych výsledkoch spoločnosti za uplynulý obchodný rok sa uvádza, že ročný obrat slovenskej pobočky dm drogerie narástol o viac ako 12,42 percenta a dosiahol výšku takmer 151,2 milióna eur.
Bratislava je v očakávaní nového obchodného centra
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 10. november 2014
Svoje brány otvorí centrum Bory Mall už 13.11.2014. Najnovšie nákupné centrum Bratislavy je súčasťou najväčšej, neustále sa vyvvíjajúcej obchodnej zóny na Slovensku.
Hornbach posilňuje svoju pozíciu na Slovensku
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 23. október 2014
Spoločnosť Hornbach vytvorila v roku 2013 na Slovensku rekordný obrat vo výške 66 miliónov eur a dosiahla tak medziročný nárast o 18 percent. Čo je pre zákazníkov najväčšou motiváciou pre návštevu predajne tohto reťazca?
Predaj obuvi: Tržby zvyšuje odborne zdatný personál
- Podrobnosti
- Uverejnené nedeľa, 14. september 2014
Napriek tomu, že kvalifikovaní zamestnanci sú základným predpokladom spokojnosti zákazníka a cestou k vyšším ziskom, v mnohých predajniach s obuvou na Slovensku chýbajú.
Vo výstavbe nákupných centier vedie región CEE
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 08. september 2014
Do konca roka 2014 by malo byť v Európe dokončených až 203 obchodných centier. Jedno, dlho očakávané, bude sfinalizované a otvorené aj na Slovensku.
Výklad je prvou vizitkou obchodníka
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 31. júl 2014
Obchodníci zvažujúci vybudovanie kamennej predajne by mali už vo fáze plánovania myslieť na niekoľko dôležitostí. Pozornosť treba venovať výberu lokality budúcej predajne, rozlohe predajnej a skladovej plochy či zariadeniu interiéru. To musí byť estetické ale aj funkčné. Zabúdať by sa nemalo ani na výklady.
EuroShop 2014:Maloobchod je naladený na investovanie
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 31. júl 2014
Na tohtoročnom düsseldorfskom veľtrhu EuroShop, ktorý je svetovou jednotkou v oblasti výstavníctva pre sféru maloobchodu, sa stretlo v polovici februára viac ako 109-tisíc účastníkov zo 110 krajín.
Privátnych značiek z regálov ubúda
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 03. júl 2014
Podiel slovenských potravín na pultoch obchodných reťazcov sa v porovnaní s minulým rokom príliš nezmenil. Pozitívnym signálom pre domácich výrobcov je pokles zastúpenia produktov privátnych značiek až o 4 percentuálne body (p.b.). Zistenia sú výsledkom aktuálneho prieskumu nezávislej agentúry GfK Slovakia realizovaného pre Potravinársku komoru Slovenska (PKS).