Pilulka vstúpila na maďarský trh

Skupina Pilulka, pôsobiaca na slovenskom, českom a rumunskom trhu, expanduje do Maďarska, kde ju zákazníci nájdu pod označením Pilulka.hu. Ambíciou Pilulky je byť jednotkou medzi online lekárňami a drogériami v Maďarsku a najlepšou lekárňou v mobile.


Skupina Pilulka predstavila v septembri na Pilulka festivale plány a vylepšenia pre nasledujúce obdobie. Kľúčové zmeny sú v obchodnej stratégii, ktorej základom sa stala hlbšia a globálna spolupráca s vybranými výrobcami a dodávateľmi. Skupina tiež posilňuje predaj privátnych značiek a počíta s expanziou na nové trhy. Aktuálne vstupuje na maďarský trh a avizuje aj skorý vstup do Rakúska. Vďaka vlastnej, unikátnej platforme VMS (Vendor Management System) uľahčí Pilulka vstup na ďalšie trhy aj výrobcom a distribútorom a zjednoduší im správu kampaní a skladových zásob.


„Maďarsko je v oblasti e-commerce a lekárenstva krajinou s veľkým potenciálom. Pôjde o našu prvú pobočku s hybridným modelom, kde kombinujeme aktuálnu infraštruktúru skupiny s lokálnym komerčným oddelením a zákazníckou starostlivosťou. To nám dáva obrovskú flexibilitu a efektivitu v škálovaní služieb a sortimentu pre spotrebiteľov. Podobný model chceme čoskoro spustiť aj v Rakúsku,“ približuje Petr Kasa, CEO spoločnosti Pilulka.


„Budeme súťažiť o priazeň zákazníkov tak s veľkými online hráčmi, ako aj s množstvom lekárenských a drogistických reťazcov, na čo sa aj veľmi tešíme. Štartujeme so 6000 produktmi a ponuku budeme rozširovať, obdobne ako v Česku a na Slovensku, na desiatky tisíc najžiadanejších produktov,“ dodáva Béla Grósz, General Manager pre Maďarsko.


Expanzia na zahraničné trhy môže prebiehať vďaka dokonalej pripravenosti a technickej vyspelosti slovenskej Pilulky. Spoločnosť len minulý rok ukončila rozsiahle investície do rozšírenia skladu a nového automatizovaného dopravníka, čím zvýšila počet skladových zásob o 400% a rýchlosť vybavovania zásielok o viac než 330%. Investície do rozšírenia priestorov a automatizácie umožnili Pilulka.sk napojiť na súčasné procesy ďalší e-shop (Pilulka.hu) a tým aj efektívne spracovávať objednávky pre obe krajiny.


„Slovenská Piluka je pre maďarský trh kľúčovým logistickým uzlom. Nezastrešujeme pritom len samotnú logistiku a zásobovanie, ale aj zákaznícku podporu pre celý trh. Vstup na nové trhy sme dlhodobo plánovali a zodpovedne sme sa pripravovali. Nové skladové priestory a automatizácia tak už nie sú len konkurenčnou výhodou na domácom trhu, ale aj kľúčovým faktorom úspechu pri expanzii na nové trhy,“ hodnotí Ľuboš Baran, prevádzkový riaditeľ a člen predstavenstva Pilulka.


Zdroj: Pilulka

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Marian Milec: Záujem o rastlinné potraviny rastie

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk