Mall mení svoju vizuálnu identitu. Nové logo symbolizuje postupujúcu integráciu s poľským Allegrom
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 30. september 2022
Po oficiálnom dokončení akvizície Mallu a spoločnosti Allegro, tento rok v apríli, prichádza jeden z najväčších lokálnych e-commerce hráčov s novým logom „Mall by Allegro“.
Nová identita spoločnosti bola predstavená nielen v Českej republike, ale taktiež aj na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom tohto kroku je identitu oboch firiem zjednotiť a posilniť tak ich jednotné pôsobenie v pozícii poprednej e-commerce skupiny v regióne.
Prepracované logo „Mall by Allegro“ vychádza zo silného postavenia oboch spoločností naprieč krajinami, v ktorých pôsobí, a reprezentuje ich spoločné úsilie o ten najlepší zákaznícky servis pre viac ako 70 miliónov spotrebiteľov strednej a východnej Európy. Cieľom práve prebiehajúcej integrácie je prepojiť technologickú vyspelosť Allegra s bohatými skúsenosťami Mallu v oblasti doručovania tovaru i jeho rozsiahlymi znalosťami lokálneho prostredia.
„Jednotná vizuálna identita je pre nás dôležitým míľnikom, pretože predstavuje ďalší krok k nášmu spoločnému cieľu – stať sa medzi trhoviskami najvyhľadávanejšou značkou, a to nielen v zemi, ale v celom regióne,“ hovorí Jakub Střeštík, generálny riaditeľ spoločnosti Mall, a dodáva: „Táto zmena reprezentuje našu ambíciu spoločne vybudovať také predajné prostredie, z ktorého budú môcť obchodníci vyťažiť maximum, a zároveň posunúť ponuku produktov a služieb na úroveň, ktorá uspokojí aj tých najnáročnejších zákazníkov.“
Zdroj: Mall/Allegro