BILLA vstupuje do sveta e-commerce. Zákazníci začínajú na nákupy využívať aplikáciu Wolt
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 15. jún 2022
BILLA spustila predaj svojho sortimentu elektronickou formou. Spojila sa s fínskou spoločnosťou Wolt, ktorá zákazníkom expresne doručuje viac ako 2 500 položiek zatiaľ z vybraných bratislavských predajní BILLA. Nie je však vylúčené rozšírenie donášky aj mimo hlavného mesta.
Elektronické služby a online nákupy z pohodlia domova sú bežnou súčasťou života Slovákov. Aj preto sa spoločnosť BILLA rozhodla poskytnúť svojim zákazníkom možnosť nakupovať potraviny i nepotravinový sortiment prostredníctvom internetu. Nákupy cez aplikáciu Wolt alebo www.wolt.sk BILLA testuje v Bratislave, konkrétne v šiestich predajniach nachádzajúcich sa v mestských častiach Ružinov, Nové Mesto, Dúbravka, Karlova Ves, Podunajské Biskupice a Petržalka.
Používatelia nájdu v aplikácii široký sortiment potravín – od čerstvej zeleniny, ovocia a pečiva cez mliečne a mäsové výrobky až po mrazené a trvanlivé potraviny. Nechýba ani drogéria, potreby do domácnosti či krmivo pre domácich miláčikov. Produkty z BILLA jej pracovníci starostlivo vyberú a zabalia. V prípade chladených a mrazených potravín ich kuriéri Woltu umiestnia pri prevoze do termoboxov s chladiacou zmesou.
Prevádzky BILLA sú v platforme Wolt otvorené celý týždeň, a to v čase medzi 9. až 21. hodinou, v závislosti od predajne. Presné otváracie hodiny ľudia nájdu v informáciách v aplikácii. Cena doručenia sa odvíja od lokality, z ktorej zákazník objednáva a začína sa od 1,49 €. Táto služba je tiež ohľaduplná k životnému prostrediu, pretože objednávky doručujú kuriéri zákazníkom v ekologických taškách z plne kompostovateľného, recyklovateľného papiera. Uhlíková stopa z každej donášky je zároveň spoločnosťou Wolt kompenzovaná investíciami do ekologických projektov.
Zdroj: BILLA, Wolt