KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Fanta prichádza s novou utajenou príchuťou

Fanta, značka známeho nápoja z portfólia spoločnosti Coca-Cola, prichádza na slovenský a český trh s netradičnou marketingovou kampaňou. Jej ústredným motívom je utajená nová príchuť skrývajúca sa vo fľašiach a plechovkách.

 

whatthefanta
Zákazníci tak vopred nevedia, o akú príchuť ide. Šancu odhaliť tajomstvo dostanú až po zakúpení nápoja a jeho ochutnaní. Celá kampaň má nádych bondovského štýlu a je prezentovaná pod hashtagom #WhatTheFanta. Prebieha v online priestore, tradičných médiách aj v miestach predaja. Podporená je tiež spoluprácou s ambasádormi na čele so známym youtuberom Danielom „GoGo“ Štrauchom. Ten v rámci kampane predstavuje lokálneho Jamesa Bonda.

 

„Celá kampaň je koncipovaná ako hra či tajná misia, v ktorej sa z každého človeka, ktorý novú Fantu ochutná, stáva tajný agent s jediným cieľom – odhaliť pravdu skrytú pod vrchnákmi. Svet za poslednú dobu zvážnel. Prostredníctvom tejto kampane preto chceme, aby sa spotrebitelia hlavne pobavili. Využívame moment prekvapenia, vzrušenia eskalujúceho až do ochutnania, a nakoniec dumanie nad tým, o akú príchuť vo výsledku ide. Nápad podporuje hravosť samotnej značky, pretože Fanta dokáže aj obyčajnú chvíľu pretvoriť na nevšedný zážitok,“ komentuje novú kampaň Zuzana Staňková, brand manažérka značky Fanta.

 

Hlavnou aktivitou je spotrebiteľská súťaž, ktorá funguje na princípe skenovania a registrácie QR kódov z obalov súťažných fliaš a plechoviek prostredníctvom aplikácie Coca-Cola. V aplikácii potom tiež prebieha samotné hádanie novej príchute – za zdieľanie tipov získava spotrebiteľ drahokamy, ktoré je možné premeniť na drobné ceny (napríklad slúchadlá alebo osušku). Všetci zúčastnení sa navyše automaticky zaraďujú do žrebovania o hlavnú cenu, ktorou je voucher na dovolenku do exotických destinácií v hodnote 6 000 €.

 

„Nová Fanta poskytuje možnosť vydať sa na stopu niečoho tajného, zažiť dobrodružstvo a vniesť do obyčajného života trochu vzrušenia. Mám rád, keď môžem v každodenných veciach nájsť nejaký nevšedný moment, a myslím si, že presne o to sa nová misia Fanty snaží. Zároveň ma baví komunikácia značky celkovo - je hravá, kreatívna, veselá, pozitívna. Užívam si, že som toho súčasťou,“ hovorí YouTuber Daniel „GoGo“ Štrauch, nový James Bond kampane #WhatTheFanta.

 

Kampaň #WhatTheFanta je globálna. Na Slovensku a v Českej republike prebieha od 2. mája po dobu jedného mesiaca. Komunikácia je vedená v miestach predaja, aplikácii, na webových stránkach Coca-Cola a objaví sa aj v tlačených a on-line médiách či televízii. Súťaž bude podporená aj komunikáciou na sociálnych sieťach, a to v spolupráci s vybranými influencermi, ktorí sa stanú pomocníkmi pri odhaľovaní utajenej príchute. Zaujímavosťou je, že televízny spot v bondovskom štýle bol natáčaný v Prahe, využíva sa však aj v iných častiach sveta.

 

Zdroj: Fanta/Coca-Cola
(pp)

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk