KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

IKEA podporí Medzinárodný deň boja proti homofóbii vlajkou pokroku a ukážkovou izbou v obchodnom dome IKEA Bratislava

Pri príležitosti tohtoročného Medzinárodného dňa proti homofóbii, transfóbii a bifóbii (IDAHOT), ktorý sa koná 17. mája, sa spoločnosť Ingka Group rozhodla vyvesiť vlajku pokroku, podeliť sa o súbor praktických rád, ako môžu byť ľudia viac nápomocní komunite LGBT+ a venovať výťažok zo zisku z dúhovej tašky STORSTOMMA miestnej organizácii LGBT+.


IKEA už podporila nový dokument Zákon lásky podporujúci LGBTI+ komunitu. Ako ďalšiu iniciatívu vytvorí IKEA dočasne zariadenú miestnosť „Bez rozdielu“ v obchodnom dome IKEA Bratislava.


Vlajkou pokroku chce Ingka Group uznať potrebu inklúzie mnohých identít v rámci komunity LGBT+. Vlajku pokroku navrhol umelec Daniel Quasar v roku 2018. Na zobrazenie väčšej inkluzívnosti vlajka obsahuje čierne a hnedé pruhy, ktoré reprezentujú spoločenstvá LGBT+ s rozličnou farbou pokožky, a tiež ružové, svetlo modré a biele pruhy, ktoré predstavujú transrodové osoby.


Zákazníci IKEA môžu priložiť ruku k dielu a preukázať podporu svetu, kde sa každý môže cítiť ako doma, dúhovou taškou a pridať sa tak k viac ako 3,5 miliónom hrdých vlastníkov po celom svete. Od roku 2019 sa taška STORSTOMMA predáva vo viac ako 26 krajinách a časť výťažku putuje priamo miestnym LGBT + organizáciám bojujúcim za rovnosť. V roku 2020 venovala IKEA Slovensko čiastku 2 200 € občianskemu združeniu Iniciatíva Inakosť, ktorá finančnú podporu použila na projekt inPoradna na pomoc s právnym riešením diskriminácie na základe sexuálnej orientácie a rodovej identity v práci. Aj tento rok podpora poputuje OZ Iniciatíva Inakosť.


Zákazníci môžu svoju hrdosť prejaviť aj nahlas, pomocou nového krytu na reproduktor ENEBY. Jeho vznik inšpiroval jeden z LGBT+ zamestnancov v IKEA v Japonsku. Vzal dva prenosné reproduktory ENEBY a nalepil na nich tenké látkové pruhy rôznych farieb, ktoré reproduktorom dodali nádherné dúhové farby na znak hrdosti. Dúhový kryt, ktorý na reproduktor ENEBY upevnil v roku 2019, sa teraz predáva na 33 trhoch IKEA, aj keď sa od pôvodnej verzie mierne líši. Nový rad elegantne navrhnutých reproduktorov Bluetooth ENEBY v limitovanej edícii s dúhovými krytom bude v ponuke len obmedzený čas.


V roku 2020 sa Ingka Group rozhodla globálnym obchodným záväzkom prispievať k rasovej rovnosti, čo zahŕňa do roku 2024 zvyšovať etnickú, rasovú a národnú rozmanitosť na všetkých úrovniach vedenia v 30 krajinách.


Zdroj: Ingka Group

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk