Tesco dlhodobo znižuje ceny stoviek produktov

Rozpočty domácností nielen na Slovensku už vyše roka ovplyvňuje pretrvávajúca mimoriadna situácia. Tesco preto od apríla 2021 dlhodobo znižuje ceny stoviek produktov, aby pomohlo rodinám v čase, keď sú rozpočty domácností ovplyvnené pandémiou.

 

tesco nizsieceny 2021

 

Podľa Štatistického úradu SR je aktuálne chudobou ohrozených až 16,3 % obyvateľov Slovenska. Tesco teraz prináša svojim zákazníkom dôvod na nákup navyše – od apríla znížilo ceny stoviek produktov vo všetkých obchodoch Tesca na Slovensku. Nakupujúci ich nájdu vďaka ľahko zapamätateľnému označeniu „Nižšia cena“.


„Uvedomujeme si, akou veľkou výzvou je pretrvávajúca mimoriadna situácia v spoločnosti z pohľadu rozpočtov mnohých rodín na Slovensku. V Tescu sme tu pre našich zákazníkov na Slovensku už 25 rokov a prinášame im ich obľúbené potraviny s dôrazom na kvalitu, dostupnosť i čerstvosť. Aj preto prichádzame s ďalším dlhodobým znížením cien dôležitých produktov, aby naši zákazníci vedeli, že sa na nás môžu spoľahnúť vždy, za každých okolností a v každom regióne Slovenska. Pod novým označením Nižšia cena prinášame dlhodobé zníženie cien stoviek výrobkov, ktoré naši zákazníci pravidelne nakupujú. V Tescu tak nájdu všetko potrebné pod jednou strechou za dostupné ceny,“ uviedol Martin Kuruc, CEO Tesca na Slovensku.


Medzi výrobky s novým označením „Nižšia cena“ patria bežne nakupované potraviny, ako napríklad kyslá smotana (0,54 €), varená knedľa (1,35 €), tradičný slovenský produkt bryndza (1,09 €), produkty pre bábätká, kozmetika či pracie alebo čistiace prostriedky. Reťazec vybral konkrétne produkty podľa obľúbenosti a dôležitosti tak, aby čo najviac vyhovel potrebám svojich nakupujúcich.


Tesco pri uvedení „Nižšej ceny“ zdôrazňuje význam spoluprác s dodávateľmi. „Práve tu sa potvrdzuje sila a význam partnerstiev, ktoré s našimi dodávateľmi – vrátane stoviek slovenských firiem – budujeme už 25 rokov. Vďaka týmto spoluprácam teraz dokážeme prinášať stovky výrobkov za ešte nižšiu cenu, čo znamená ešte lepšiu hodnotu za peniaze pre našich zákazníkov,“ zdôraznil M. Kuruc.


Tescu záleží na tom, aby zákazníci dokázali ľahko nájsť svoje obľúbené produkty v obchode a zaplatili menej. Aj naďalej reťazec ponúka výrobky „Naša cena“ označené tradičnou modrou farbou. V prípade produktov „Naša cena“ ide predovšetkým o tie predávané pod vlastnou značkou Tesca. Reťazec tak šetrí zákazníkom čas pri hľadaní čo najlepšej „hodnoty za peniaze“.


Ako nájdu zákazníci v Tescu najvýhodnejšie ceny:


Nižšia cena – modro-biele logo označuje novinku tohtoročnej jari – stovky výrobkov dostupných za najvýhodnejšie ceny
Naša cena – modré logo označuje dlhodobo stovky potravín, prevažne ide o výrobky vlastnej značky reťazca


Týždňové akcie – Tesco pokračuje aj naďalej v cenových akciách trvajúcich kratšie obdobie jedného týždňa. Zákazníci ich poznajú z letákov dostupných tak v tlačenej, ako aj digitálnej online podobe.


Zdroj a foto: Tesco


(pp)

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk