KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

ShopRoku 2020: Výsledky priniesli viaceré prekvapenia

Heureka už po dvanásty raz vybrala najlepšie slovenské e-shopy v jednotlivých kategóriách súťaže ShopRoku. V Cene popularity sa na vrchol vyšvihol obchodný reťazec, ktorý začal ponúkať svoje služby online len nedávno.


Na Slovensku sú tisíce internetových obchodov a ich počet v uplynulom roku ešte rástol. Počas platnosti protiepidemických do veľkej miery nahrádzali kamenné obchody a e-shopy sa tak stali každodennou súčasťou mnohých ľudí. Ale len niektoré z nich ponúkali natoľko výnimočné služby, aby sa mohli uchádzať o ocenenie v rámci súťaže ShopRoku 2020.


Cena kvality


Tento ročník spoznal prekvapivého víťaza Ceny kvality, ktorý zosadil doterajšieho dlhoročného šampióna. Víťazom Ceny kvality za rok 2020 sa stali GAFA AUTODIELY. Do súťaže o Cenu kvality boli zaradené všetky e-shopy, ktoré využívajú službu Overené zákazníkmi, ktorú ponúka Heureka, a zároveň sú držiteľmi certifikátu tejto služby. Cena bola udelená na základe hodnotení zákazníkov.


Cena popularity


Cenu popularity za rok 2020 získal obchodný reťazec Lidl, ktorý začal ponúkať aj online predaj len relatívne nedávno, ale rýchlo si získal srdcia Slovákov. „Lidl-shop.sk je stále mladým a rozvíjajúcim sa eshopom a o to viac nás teší zisk tohto prestížneho ocenenia. Sme veľmi radi, že Lidl-shop je obchodom, ktorému zákazníci dôverujú a vyhľadávajú ho ako miesto nákupu spotrebného tovaru či oblečenia. Vážime si túto dôveru a pozitívne hodnotenia, ktoré sú pre nás zároveň záväzkom pre ďalšie skvalitňovanie ponuky a služieb. Veľká vďaka patrí všetkým našim zamestnancom, ktorí sa podieľajú na fungovaní Lidl-shopu,“ komentuje hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.


Svoju rolu určite zohrala aj pandemická situácia, v dôsledku ktorej sa do online priestoru presunuli aj noví zákazníci, ktorí ale stále vyhľadávali známe značky. O víťazovi rozhodli internetoví užívatelia, ktorí vyberali svoje najobľúbenejšie e-shopy roku 2020 pomocou jednoduchého formulára. V internetovom hlasovaní zákazníci rozdelili spolu až 84 000 hlasov.


Cena Heureky


Hlavnú Cenu Heureky za rok 2020 získal obchod s čerstvým mäsom a pečivom U Ňaňa, ktorý ponúka tradičné slovenské výrobky spod Tatier. Na druhom mieste sa umiestnil e-shop Kompostuj a na treťom online obchod Pucle. Po prvý raz sa tento rok vyhlasovalo aj štvrté a piate miesto, na ktorých sa umiestnili e-shopy Peelo.store a Powerlogy.com.
O víťazoch Ceny Heureky rozhodovala odborná porota zložená z odborníkov na e-commerce. O Cenu Heureky sa mohli uchádzať e-shopy, za ktorými stojí zaujímavý príbeh alebo svojou činnosťou prispievajú k sociálnej integrácii.


Zdroj: Heureka

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk