Nielsen zmenil identitu značky
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 30. marec 2021
Na konci minulého roka predstavila spoločnosť novú identitu značky – vrátane nového názvu a loga NielsenIQ. Čo ďalšie sa zmenilo?
Spoločnosť sa po novom bude prezentovať novým logom v žiarivo zelenej farbe, ktorá odráža dynamického a optimistického ducha spoločnosti.
Donedávna sa spoločnosť Nielsen delila na dve divízie: Nielsen Global Media a Nielsen Global Connect. Divízia Nielsen Global Media poskytuje aj naďalej mediálnemu a reklamnému priemyslu obraz o trhu vďaka nestranným a spoľahlivým metrikám, ktoré sú spoločným základom pre pôsobenie v tomto odvetví. Ešte v novembri minulého roka spoločnosť Nielsen oznámila, že podpísala dohodu, na základe ktorej Advent International, jeden z významných globálnych súkromných investorov, v spolupráci s Jamesom Peckom, bývalým výkonným riaditeľom spoločnosti TransUnion, prevezme spoločnosť Nielsen Global Connect. Transakcia má napomôcť urýchliť transformáciu spoločnosti Nielsen Global Connect a podporiť ju v inováciách v oblasti spotrebiteľských prieskumov a prieskumov trhu.
„Nielsen Global Connect je zlatým štandardom v maloobchodnom meraní, pričom disponuje výnimočnými poznatkami, bezkonkurenčnou škálou aj pokrytím globálneho trhu s rýchloobrátkovým tovarom a retailu,“ dodáva J. Peck. „Súčasní zákazníci čelia dynamicky sa meniacemu trhu. Uvedomujeme si, že majú zároveň veľké očakávania od našej spoločnosti, aby sme im pomohli naplniť ich ciele vďaka našej existujúcej kľúčovej platforme, ale aj iným možnostiam merania trhu, ktoré spoločnosť NielsenIQ ponúka,“ dodáva J. Peck.
Nielsen prechádza procesom zmeny značky ako nezávislá súkromná spoločnosť. Dňa 18.1.2021 začala spoločnosť fungovať pod novým názvom NielsenIQ a všetky e-mailové adresy sú vo formáte @nielseniq.com. Aktuálne prebieha kompletný rebranding s novým logom a dizajnom. Novým CEO spoločnosti je J. Peck.
Nový globálny web našej spoločnosti bude nielseniq.com s nižšie uvedenými novými sociálnymi kanálmi. Nájdete tu globálne analýzy, postrehy a perspektívy, spolu s informáciami o riešeniach, ktoré pomôžu Vášmu podnikaniu rásť v dnešnom dynamickom prostredí. Značka je prítomná na sociálnych sieťach LinkedIn, Twitter, Instagram a YouTube.
Zdroj: NielsenIQ
Video
Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším
Retail Podcast
Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?
Otvoriť na novej karte
RETAIL SLOVNÍK
NOVINKA