New Retail Summit 2021 sa uskutoční v júni
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 12. marec 2021
Témou je „Reálna budúcnosť obchodu“, v ktorej nesmie chýbať digitalizácia, udržateľnosť a flexibilita. Čo zaujímavé toto odborné podujatie ponúkne?
Termín konferencie je stanovený na 23.6.2021. Cieľom organizátora, spoločnosti Blue Events, je usporiadať túto významnú akciu za takých podmienok, aby bolo možné sa v priestoroch hotela DoubleTree by Hilton v Bratislave stretnúť sa s odborníkmi, kolegami z branže a nadšencami pre oblasť retailu osobne.
Prvým 50 zaregistrovaným účastníkom ponúka organizátor najvýhodnejšiu cenu vstupného SUPER FAST za 199€. Na konferencii sa minulý rok zúčastnilo 400 vrcholových manažérov obchodných firiem, ale aj dodávateľov tovarov, služieb a technológií. Aj tento rok ponúkne podujatie v prezentáciách a diskusiách veľa zaujímavých názorov, inšpirácií a návodov, ktoré môžu prispieť k úspešnému rozvoju slovenského obchodu.
V rámci programu konferencie vystúpi Eva Sádovská, retail analytička WOOD & Company, Marta Nováková z predstavenstva U& Sluno, Ladislav Csengeri z GfK, Matěj Kapošváry zo Shopsys, Jannis Samaras, z Kofola ČeskoSlovensko, Mounia El Hilali z IKEA Czech Republic, Hungary, Slovakia, Dáša Juríková zo Slovenskej sporiteľne, Jaroslav Chrapko z Dedoles, Jakub Lunter z Alfa Bio a ďalší.
Hovoriť sa bude o aktuálnom vývoji retailu na Slovensku, o dopadoch pandémie na nakupujúcich, významný priestor bude venovaný aj digitalizácii obchodných firiem a orientácii na lokálnu produkciu.
New Retail Summit 2021 pripravuje Blue Events v spolupráci so SAMO (Slovenská asociácia moderného obchodu), SZZV (Slovenské združenie pre značkové výrobky) a spoločnosťou Mastercard.
Barbora Krásná a tím Blue Events
Zdroj a foto: Blue Events