KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

11. ročník udeľovania ocenení ShopRoku predstaví najlepších internetových obchodníkov

Počet registrovaných internetových predajní na Slovensku každoročne rastie. Slováci môžu nakupovať vo viac ako 12,5-tisícke domácich e-shopov plných rôzneho sortimentu od elektroniky až po športové, hobby a lifestylové potreby.

 

Ktorý z nich bol v roku 2019 najkvalitnejším, najpopulárnejším a najzaujímavejším? Dozvieme sa už 19. marca 2020. Ceny ShopRoku oceňujú výnimočnú kvalitu či unikátnosť e-shopov. Heureka súťaž ShopRoku pripravuje už po jedenásty raz.


„Naším cieľom je vyzdvihnúť poctivú prácu prevádzkovateľov e-shopov, ktoré môžu ísť ostatným na Slovensku príkladom a zároveň celkovo povzbudiť slovenský e-commerce svet k neustálemu zvyšovaniu svojej kvality,“ uvádza Tomáš Braverman z Heureky. Udeľovaná bude tradičná trojica ocenení – Cena Heureky, Cena kvality a Cena popularity.


Ako získať jednotlivé ocenenia?


Cenu Heureky každoročne udeľuje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e-commerce. Tá posudzuje výnimočnosť či unikátnosť e-shopu, jeho zaujímavý príbeh, alebo prínos k sociálnej integrácii. Okrem riaditeľa Heureka Group, Tomáša Bravermana bude tohto roku hodnotiť aj Aleš Mlátilík zo Zľavomatu či Kamil Aujeský zo samsiDigital.


Z najzaujímavejších nominovaných projektov porota vyhlási dvoch finalistov a jeden víťazný e-shop, ktorí budú následne môcť používať ikonu Finalista/Víťaz ShopRoku 2019 Cena Heureky.


Do súťaže o Cenu kvality sú zapojené všetky e-shopy, ktoré sú registrované na Heureke a sú držiteľmi certifikátu služby Overené zákazníkmi. Pri týchto oceneniach rozhodujú zákazníci prostredníctvom svojej spätnej väzby udelenej za uplynulý rok. Víťazný e-shop sa vyberá na základe až milióna dotazníkov!


Okrem absolútneho víťaza – najkvalitnejšieho e-shopu roku 2019 – Heureka vyhlási víťaza a dvoch finalistov v 13 kategóriách a víťaza a dvoch finalistov v 43 podkategóriách. Ocenení finalisti a víťazi budú môcť svojim zákazníkom cenu prezentovať opäť vďaka ikone Finalista/Víťaz ShopRoku 2019 Cena Kvality.


Tretím udeľovaným ocenením je Cena popularity, ktorá bude udelená víťazom v 13 kategóriách a jednému absolútnemu víťazovi.


Registrácia do súťaže nie je potrebná, dôležité sú iba hlasy internetových užívateľov. Tie sa udeľujú v jednotlivých kategóriách, ktoré si e-shopy na základe svojho predávaného tovaru pre súťaž zvolili.


„Až do 28.02.2020 môže každý na webstránke súťaže formulárom zahlasovať za svoje ľubovoľné 3 najobľúbenejšie e-shopy. E-shopom odporúčame možnosť hlasovania aktívne komunikovať svojim zákazníkom prostredníctvom bannerov, mailových newsletterov či na sociálnych sieťach,“ odporúča T. Braverman. Zakázané je však neférové kupovanie hlasov, ktoré by viedlo k vyradeniu obchodu zo súťaže.


Registračný a hlasovací formulár a úplné podmienky súťaže sú prehľadne dostupné na webovej stránke www.shoproku.sk. Hlasujúci či súťažiaci na nej rovnako nájdu aj minuloročných víťazov, ktorými sa môžu inšpirovať.

 

Zdroj: Heureka

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk