11. ročník udeľovania ocenení ShopRoku predstaví najlepších internetových obchodníkov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 19. február 2020
Počet registrovaných internetových predajní na Slovensku každoročne rastie. Slováci môžu nakupovať vo viac ako 12,5-tisícke domácich e-shopov plných rôzneho sortimentu od elektroniky až po športové, hobby a lifestylové potreby.
Ktorý z nich bol v roku 2019 najkvalitnejším, najpopulárnejším a najzaujímavejším? Dozvieme sa už 19. marca 2020. Ceny ShopRoku oceňujú výnimočnú kvalitu či unikátnosť e-shopov. Heureka súťaž ShopRoku pripravuje už po jedenásty raz.
„Naším cieľom je vyzdvihnúť poctivú prácu prevádzkovateľov e-shopov, ktoré môžu ísť ostatným na Slovensku príkladom a zároveň celkovo povzbudiť slovenský e-commerce svet k neustálemu zvyšovaniu svojej kvality,“ uvádza Tomáš Braverman z Heureky. Udeľovaná bude tradičná trojica ocenení – Cena Heureky, Cena kvality a Cena popularity.
Ako získať jednotlivé ocenenia?
Cenu Heureky každoročne udeľuje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e-commerce. Tá posudzuje výnimočnosť či unikátnosť e-shopu, jeho zaujímavý príbeh, alebo prínos k sociálnej integrácii. Okrem riaditeľa Heureka Group, Tomáša Bravermana bude tohto roku hodnotiť aj Aleš Mlátilík zo Zľavomatu či Kamil Aujeský zo samsiDigital.
Z najzaujímavejších nominovaných projektov porota vyhlási dvoch finalistov a jeden víťazný e-shop, ktorí budú následne môcť používať ikonu Finalista/Víťaz ShopRoku 2019 Cena Heureky.
Do súťaže o Cenu kvality sú zapojené všetky e-shopy, ktoré sú registrované na Heureke a sú držiteľmi certifikátu služby Overené zákazníkmi. Pri týchto oceneniach rozhodujú zákazníci prostredníctvom svojej spätnej väzby udelenej za uplynulý rok. Víťazný e-shop sa vyberá na základe až milióna dotazníkov!
Okrem absolútneho víťaza – najkvalitnejšieho e-shopu roku 2019 – Heureka vyhlási víťaza a dvoch finalistov v 13 kategóriách a víťaza a dvoch finalistov v 43 podkategóriách. Ocenení finalisti a víťazi budú môcť svojim zákazníkom cenu prezentovať opäť vďaka ikone Finalista/Víťaz ShopRoku 2019 Cena Kvality.
Tretím udeľovaným ocenením je Cena popularity, ktorá bude udelená víťazom v 13 kategóriách a jednému absolútnemu víťazovi.
Registrácia do súťaže nie je potrebná, dôležité sú iba hlasy internetových užívateľov. Tie sa udeľujú v jednotlivých kategóriách, ktoré si e-shopy na základe svojho predávaného tovaru pre súťaž zvolili.
„Až do 28.02.2020 môže každý na webstránke súťaže formulárom zahlasovať za svoje ľubovoľné 3 najobľúbenejšie e-shopy. E-shopom odporúčame možnosť hlasovania aktívne komunikovať svojim zákazníkom prostredníctvom bannerov, mailových newsletterov či na sociálnych sieťach,“ odporúča T. Braverman. Zakázané je však neférové kupovanie hlasov, ktoré by viedlo k vyradeniu obchodu zo súťaže.
Registračný a hlasovací formulár a úplné podmienky súťaže sú prehľadne dostupné na webovej stránke www.shoproku.sk. Hlasujúci či súťažiaci na nej rovnako nájdu aj minuloročných víťazov, ktorými sa môžu inšpirovať.
Zdroj: Heureka