Lidl ponúka svojim zákazníkom digitálny lojalitný program

Spoločnosť prechádza digitálnou transformáciou a Lidl na meniaci sa svet reaguje. Prichádza s novými riešeniami – najnovším je digitálna zákaznícka karta „Lidl Plus“.

 

lidl apkka

 


Zákazníci Lidla môžu odteraz využívať nové výhody. Aplikáciu si záujemca bezplatne stiahne z Google Play ci Apple App Store, využívať ju môže v ktorejkoľvek zo 139 predajní Lidla na Slovensku. S novou aplikáciou má zákazník zľavy vždy po ruke vo svojom smartfóne.


„Ide o dobrovoľný a doplnkový lojalitný program, ktorým chceme zákazníkom poskytnúť ďalšie dodatočné zľavy a nakupovať špeciálne ponuky. Nájdu v nej aj ďalšie zaujímavé informácie a v budúcnosti aj ďalšie funkcionality,“ vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.


V „Lidl Plus“ zákazník dvakrát týždenne nájde nové a exkluzívne zľavové kupóny. Stačí si ich aktivovať kedykoľvek pred nákupom a potom už len počas blokovania tovaru priložiť k skeneru mobilný telefón s digitálnou kartou „Lidl Plus“.

 

Okrem toho sa v aplikácii nachádza aj praktický vyhľadávač predajní, všetky online letáky a po každom nákupe v nej zákazník nájde digitálny stierací žreb s možnou dodatočnou zľavou. Po každom nákupe zákazník v aplikácii uvidí, koľko vďaka nej ušetril. V budúcnosti „Lidl Plus“ ponúkne aj ďalšie funkcionality, ako napríklad elektronickú účtenku.


Rovnako ako pri online shope, je Slovensko jednou z prvých krajín, v ktorých diskont ponúkne zákazníkom možnosť nakúpiť ešte výhodnejšie. Slovensko je v poradí siedmou krajinou, v ktorej majú fanúšikovia Lidla možnosť využívať výhody programu „Lidl Plus“. Lidl má predajne v 29 krajinách, pričom digitálnu vernostnú kartu ponúka v Dánsku, Holandsku, Nemecku, Poľsku, Rakúsku a Španielsku.


„Ostrý štart sa udial v utorok 7. januára, odvtedy si môžu aplikáciu stiahnuť všetci zákazníci. Je o ňu mimoriadny záujem a doteraz si ju stiahli a nainštalovali desiatky tisíc užívateľov. Predtým ju niekoľko týždňov, rovnako ako pri online shope, testovali naši zamestnanci, ktorí tak ako prví dostali možnosť vyskúšať si všetky benefity tejto aplikácie a poskytli nám užitočnú spätnú väzbu,“ vysvetlil Peter Gažo, vedúci úseku digital, a dodal: „Jednou z predností našej aplikácie je rýchlosť a jednoduchosť jej používania. Naskenovaním digitálnej karty kedykoľvek v procese blokovania tovaru sa automaticky uplatnia všetky aktivované kupóny či ďalšie chystané výhody. Nie je potrebné skenovať každý kupón individuálne ako to zákazníci možno poznajú z iných reťazcov. Všetko prebehne na pozadí a nezdržuje pri nakupovaní.“


Zdroj: Lidl

Video

New Retail Summit 2020 v 1 minúte

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW