Kaufland už po tretí raz podporil jednu z najstarších služieb Slovenského Červeného kríža

Niekoľkoročné partnerstvo spoločnosti Kaufland a Slovenského Červeného kríža (SČK) má poslanie pomáhať. V praxi to znamená niekoľko stoviek ton darovaných potravín ľuďom v núdzi, stovky litrov krvi na záchranu životov, ale aj tucet záchranárskych stanov. A aktuálne aj 16 nových vozidiel pre terénne sociálne služby SČK.


Vďaka projektu „Jedlo je pomoc“ reťazec symbolicky odovzdal Slovenskému Červenému krížu šesť nových špeciálne upravených vozidiel vybavených hydraulickou plošinou, ktorá umožňuje pohodlný nástup a výstup aj ľuďom na invalidnom vozíku. Terénne sociálne služby SČK znamenajú najmä prepravnú a opatrovateľskú službu, no patrí k nim aj sociálne poradenstvo a rozvoz šatstva, obedov či potravinovej pomoci. Prepravná služba zabezpečuje klientom a ich príbuzným odkázaným na asistenciu odvoz na miesto, kam sa sami nedokážu dostať. Vo väčšine prípadov im preprava umožňuje cestu za zdravotnou starostlivosťou alebo na úrady, mnohokrát však hrá aj dôležitú socializačnú rolu a odbúrava izoláciu od bežného života.


„Vďaka novým vozidlám bude možné terénne sociálne služby nielen posilniť, v dvoch veľmi vyťažených regiónoch (rožňavskom a košickom), ale ich aj zaviesť do štyroch lokalít, kde sme ich doteraz neposkytovali,“ približuje využitie nových vozidiel Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža. Trebišov, Snina, Topoľčany a Horehronie sa tak aj vďaka Kauflandu pridávajú k doterajším 13 územným spolkom, kde bola prepravná služba dostupná aj doteraz.


„Projekt na podporu terénnych sociálnych služieb sme spustili v roku 2017. Za prvé dva roky sa nám podarilo zakúpiť desať vozidiel a sme veľmi radi, že v tomto ročníku môžeme opäť prispieť na nákup 6 nových vozidiel. Vďaka našej podpore terénnych sociálnych služieb sa pomoc dostane do ďalších kútov Slovenska,“ priblížil Paul Pauls, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland.


Kampaň „Jedlo je pomoc“ prebiehala vo všetkých slovenských predajniach od 17.10. do 27.11.2019, kedy reťazec za každý predaný výrobok z produktového radu Z lásky k tradícii prispel 10 centami na nákup týchto špeciálne upravených vozidiel.


Zdroj: Kaufland

Video

New Retail Summit 2020 v 1 minúte

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW