Na pultoch siete dm drogerie markt pribudla nová kozmetická značka

Starostlivo vybrané luxusné zloženie prípravkov a pestrá škála farieb – to je trend IT UP, nová dm značka dekoratívnej kozmetiky. Inšpiruje sa medzinárodnými módnymi a beauty trendami a ponúka starostlivo vyberané farby a inovatívne produkty.


Inovatívne zloženie obohatené o ošetrujúce látky nielen skrášľuje, má snahu rozmaznávať každú ženu. Rozmanitý sortiment pre oči, nechty, pery a pleť ponúka najnovšie trendy v prémiovej kvalite za priaznivé ceny a vyznačuje sa moderným, minimalistickým dizajnom a hodnotnou receptúrou.


Slogan „Buď hlasom, nie ozvenou“ robí značku trend IT UP nezameniteľnou a výraznou. Aby sa udržal krok so sezónnymi trendami, bude sa sortiment značky trend IT UP na jar a jeseň obmieňať. Zákazníci budú mať k dispozícii aj pravidelné limitované edície.


Na pultoch dm pribudla nielen starostlivosť o pleť ale aj o nechty. Ide o takmer 70 štýlových farieb na nechty a ďalších 18 produktov starostlivosti o ne. O pleť zas v starostlivosti pomôžu make-upy dostupné pre každý typ pleti, korektory, krycie tyčinky, púdre, maskary, očné linky a tiene, ceruzky na obočie a oči, rúže, lesky na pery, kontúrovacie ceruzky, skrátka všetko potrebné na dokonalý vzhľad pre každú príležitosť.


Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk