Stredná Európa má už 1000 prevádzok Fresh Corner

Posledná, 1000. prevádzka, bola otvorená nedávno. Konkrétne ide o čerpaciu stanicu pri maďarskej obci Leányfalu. Táto prevádzka je zároveň obľúbeným cieľom cyklistov, súčasťou ponuky tejto čerpacej stanice je preto aj servis pre bicykle s pumpou a náradím a nabíjačkou pre elektro bicykle.

 

fresh corner mol

 

Svoje čerpacie stanice začala Skupina transformovať do konceptu Fresh Corner zhruba pred šiestimi rokmi a dnes takmer každá druhá čerpacia stanica ponúka zákazníkom čerstvé jedlo a kvalitnú kávu.


O úspechu konceptu svedčí najmä skutočnosť, že napriek pandémii Skupina MOL predala v minulom roku v sieti kaviarní Fresh Corner 46 miliónov šálok kávy. Z toho viac ako 8 miliónov šálok na Slovensku. Tieto čísla vysoko prevyšujú všetky predaje kaviarenských spoločností. Najobľúbenejšou voľbou je espresso, ale preferencie zákazníkov sa v jednotlivých krajinách líšia. Kým väčšia káva, tzv. americano, si získala obľubu najmä na Slovensku a v Českej republike, v Chorvátsku a Bosne a Hercegovine vedie espresso macchiato.


Z gastro ponuky Fresh Corneru je jednoznačne najobľúbenejším hot dog. Vlani sa ich v celom regióne predalo 10 miliónov kusov. Za prvých šesť mesiacov tohto roka to bolo len na Slovensku takmer dva milióny, to znamená, že denne si u nás zákazníci kúpia takmer 11-tisíc hot dogov. Zo sladkej ponuky sú najobľúbenejšie croissanty. Aj tu však existujú regionálne rozdiely. V Maďarsku sú najpredávanejšími dolky a čokoládové rolky, v Českej republike šišky a závitky plnené pudingom, na juhu burek a na Slovensku pletenky s pekanovými orechmi a javorovým sirupom.


Koncept Fresh Corner však reaguje aj na ďalšie potreby zákazníkov. Spotrebiteľský prieskum Skupiny MOL ukázal, že väčšina motoristov chce v súčasnosti viac než len rýchlo natankovať. Na cestách očakávajú gastronomický zážitok, možnosti na oddych a pestrosť ponuky tovaru a služieb. Fresh Corner sa zameriava na to, aby ľuďom na cestách okrem lahodnej kávy a občerstvenia ponúkol aj kvalitne strávený čas so všetkým potrebným vybavením. Preto čoraz viac čerpacích staníc ponúka aj terasu na sedenie, detský kútik, priestor na prebaľovanie či ihrisko alebo zónu na vyvenčenie psov.


„Pri rozširovaní siete Fresh Corner je východiskom naša dlhodobá stratégia do roku 2030. Jej cieľom je uspokojiť čo najširšie spektrum potrieb zákazníkov poskytovaním najvyššej možnej kvality. Po pandémii budeme čeliť výzvam budúcnosti s novým odhodlaním a v súlade s našou aktualizovanou stratégiou budeme pokračovať v transformácii našich čerpacích staníc, aby sme maloobchodné služby MOL priblížili ešte širšej verejnosti,“ vysvetľuje Péter Ratatics, viceprezident Skupiny MOL pre služby zákazníkom.


Tisíci Fresh Corner pri obci Leányfalu potvrdzuje, že popri štandardizácii služieb na svojich čerpacích staniciach kladie Skupina MOL dôraz aj prispôsobovanie sa miestnym špecifikám. Obec Leányfalu leží neďaleko križovatky európskych cyklistických ciest Eurovelo 6 a je obľúbeným cieľom cyklistov.


Na Slovensku aktuálne zákazníkom ponúka svoje produkty a služby 233 Fresh Cornerov. Spoločnosť Slovnaft pracuje na ďalšom skvalitňovaní a modernizovaní nielen pôvodných čerpacích staníc do konceptu Fresh Corner, ale aj tých už zrekonštruovaných. Cieľom je lepšie sa prispôsobiť potrebám zákazníkov a naplniť ich očakávania.


Zdroj a foto: MOL

 

PR

Video

Pozvánka na Retail Summit 2021

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk