KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

Český Freshlabels pokračuje v expanzii v západnej Európe

Po minuloročnom spustení nemeckej verzie e-shopu plánuje tento český online predajca udržateľnej módy pokračovať v ďalšej expanzii. Zároveň predstavuje ďalšie plány.

 

freshlabels v

 

Priekopník v oblasti udržateľnej módy, ktorého poznajú aj slovenskí zákazníci, momentálne pracuje na rozšírení biznis modelu prostredníctvom inovatívnych projektov a má v pláne ďalej rozvíjať svoju pokročilú e-commerce platformu. Na realizáciu týchto cieľov chce získať kapitál v objeme 1,5 milióna € od súkromných investorov investičnej platformy Crowdberry.


Freshlabels je rýchlo rastúcim online predajcom oblečenia, obuvi a doplnkov s vysokou hodnotou značky. Jakub Veselský a Jan Bouška založili Freshlabels v roku 2006 s jasným plánom – priniesť zákazníkom originálne značky, ktoré len tak niekde nenájdu. V portfóliu má viac ako 100 starostlivo vybraných, až kurátorovaných značiek z celého sveta. Zameriava sa na špecifickú časť trhu, kde hlavným kritériom je dizajn, kvalita a jeden z najvýraznejších trendov súčasného módneho trhu – udržateľnosť. Vytvára protipól k tzv. rýchlej a lacnej móde. Svojím konceptom buduje komunitu zodpovedných zákazníkov.


Vlastné kolekcie


Do konca roku 2021 plánuje zvýšiť podiel udržateľnej ponuky spĺňajúcej komplexné kritériá zo súčasných 50 % na 75 %. K dosiahnutiu tohto cieľa má prispieť aj vývoj vlastných udržateľných kolekcií a vlastnú stopu chce Freshlabels znižovať prostredníctvom inovatívnych iniciatív, ako je napr. Loop – prozákaznícky orientovaná služba na báze cirkulárnej ekonomiky. Spoločnosť dosiahla v komplikovanom pandemickom roku obrat 4,7 mil. €, pričom za obdobie 2016 – 2019 rástla medziročne v priemere o 49 % (CAGR). Zákazníkov momentálne oslovuje pokročilou e-commerce platformou v štyroch jazykových mutáciách s celoeurópskym dosahom a troma reprezentatívnymi dizajnovými obchodmi v Prahe a Berlíne.


„Minulý rok sa nám podarilo zvýšiť efektivitu procesov a tento rok sa na zameriame ešte viac. Vylepšená e-commerce platforma nám umožní pokročilú dátovú a zákaznícku analytiku, s čím úzko súvisí i lepšia personalizácia obsahu. Plánujeme rozširovať našu ponuku o ďalšie „Beyond Surface“ značky a produkty posunúť celkový zákaznícky zážitok. Veríme, že naše nové projekty sa stretnú s kladným ohlasom, či už je to naše celkové úsilie zamerané na minimalizáciu dopadov našej činnosti na okolie, projekt Loop alebo naša vlastná kolekcia. Investícia nám pomôže toto všetko uskutočniť a naši zákazníci a všetci, ktorým je udržateľnosť blízka, môžu byť pritom,“ dodáva Jakub Veselský, zakladateľ a CEO Freshlabels.


Úspech na nemeckom trhu 


Freshlabels odštartoval svoju expanziu na západoeurópske trhy spustením anglickej mutácie už v roku 2019, začiatkom minulého roka pribudla nemecká verzia e-shopu. To sa prejavilo v 6-násobnom medziročnom raste na nemeckom trhu a v dvojnásobnom raste vo zvyšku Európy. Výrazný rastový potenciál Freshlabels podporuje rýchle zotavovanie módneho trhu.

 

Podľa prieskumu McKinsey dosiahne rast digitálnych predajných kanálov v módnom priemysle až 30 %. Súčasným trendom módneho odvetvia je zvyšujúci sa záujem o udržateľné koncepty a vzostup cirkulárnych obchodných modelov. Aj v kontexte hrozby klimatickej krízy Freshlabels cieli na zákazníkov s dopytom po zodpovednom prístupe k móde ako dôležitým faktorom pri nákupnom rozhodovaní.

 

Zdroj a foto: Freshlabels, Crowdberry

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk