V Nemecku udeľovali ocenenie Obchod roka

Nemecké združenie maloobchodníkov (HDE) opäť vyberalo obchody roka 2021. Víťazi boli vyhlásení počas dvojdňového „Handelsimmobilien kongresu“, ktorý sa v tomto roku konal online.

 

obchodnik roka hde

 

Ocenenie Obchod roka udeľuje združenie HDE už od roku 2005, pričom sa pri hodnotení zameriava na inovatívnosť a kreativitu jednotlivých predajných konceptov.


Víťazstvo v kategórii Out of Line si odniesla spoločnosť EBiker. Tento predajca prináša zákazníkom na predajnej ploche 800 m² nákupný zážitok vo všetkom, čo súvisí s elektrickými bicyklami. EBiker zabodoval svojim špeciálnym prístupom pre oslovenie cieľových skupín, dobrou prezentáciou ponuky, viditeľným priestorom dielne aj testovacou dráhou.

 

hde2021 01


V kategórii Bývanie zasa zahviezdil Sally’s World Flagship Store v Mannheime. Predajňa prenesie zákazníkov prenesie do digitálneho sveta varenia, pečenia a výroby produktov youtuberky Sally. Koncept presvedčil porotu zaujímavým prepojením online marketingu a možnosti stacionárneho nákupu, ako aj eventovo orientovaným zariadením predajne.

 

hde2021 02


_Blaenk získal ocenenie v kategórii concept store. Pre rozhodnutie poroty bolo rozhodujúce vystavenie produktov a inteligentná analýza správania návštevníkov predajne. Tento koncept vyniká tiež tým, že umožňuje výrobcom získať priamu spätnú väzbu od spotrebiteľov.

 

hde2021 03


Kategóriu Potraviny ovládla Edeka Brehm v Berlíne-Mahlsdorfe. Na predajnej ploche cca 1 100 m², ktorá je pre supermarkety neobvykle malá, kombinuje širokú škálu čerstvých výrobkov s kompletným sortimentom tovaru, a to v rozsahu, ktorý je bežný pre väčšie supermarkety. Ponuku obchodu dopĺňa kaviareň a cukráreň.

 

hde2021 04


Módny a značkový dom Ramelow zvíťazil v kategórii Móda. Porota ocenila úspešnú renováciu pamiatkovo chránenej budovy ako aj osobný zákaznícky servis, poskytovaný nielen na mieste, ale aj digitálne.

 

hde2021 05


No a napokon špeciálnu cenu si tento rok odnáša Inovatívny samoobslužný obchod tegut ... teo. Tento pilotný obchod ponúka na ploche len 50 m² až 900 artiklov každodennej potreby, a to nepretržite. Digitálny a udržateľný obchodík kombinuje výhody moderného miestneho obchodníka so životným štýlom ľudí a technológiou 21. storočia, pričom ho charakterizujú slová ako rýchly, ľahký a inovatívny. Koncept umožňuje zrealizovať nákup bez plánovania, zachádzania a časových strát. Je stacionárnou odpoveďou na online nakupovanie.

 

hde2021 06


Zdroj a foto: Nemecké združenie maloobchodníkov (HDE)

 

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk