V Nemecku udeľovali ocenenie Obchod roka
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 01. marec 2021
Nemecké združenie maloobchodníkov (HDE) opäť vyberalo obchody roka 2021. Víťazi boli vyhlásení počas dvojdňového „Handelsimmobilien kongresu“, ktorý sa v tomto roku konal online.
Ocenenie Obchod roka udeľuje združenie HDE už od roku 2005, pričom sa pri hodnotení zameriava na inovatívnosť a kreativitu jednotlivých predajných konceptov.
Víťazstvo v kategórii Out of Line si odniesla spoločnosť EBiker. Tento predajca prináša zákazníkom na predajnej ploche 800 m² nákupný zážitok vo všetkom, čo súvisí s elektrickými bicyklami. EBiker zabodoval svojim špeciálnym prístupom pre oslovenie cieľových skupín, dobrou prezentáciou ponuky, viditeľným priestorom dielne aj testovacou dráhou.
V kategórii Bývanie zasa zahviezdil Sally’s World Flagship Store v Mannheime. Predajňa prenesie zákazníkov prenesie do digitálneho sveta varenia, pečenia a výroby produktov youtuberky Sally. Koncept presvedčil porotu zaujímavým prepojením online marketingu a možnosti stacionárneho nákupu, ako aj eventovo orientovaným zariadením predajne.
_Blaenk získal ocenenie v kategórii concept store. Pre rozhodnutie poroty bolo rozhodujúce vystavenie produktov a inteligentná analýza správania návštevníkov predajne. Tento koncept vyniká tiež tým, že umožňuje výrobcom získať priamu spätnú väzbu od spotrebiteľov.
Kategóriu Potraviny ovládla Edeka Brehm v Berlíne-Mahlsdorfe. Na predajnej ploche cca 1 100 m², ktorá je pre supermarkety neobvykle malá, kombinuje širokú škálu čerstvých výrobkov s kompletným sortimentom tovaru, a to v rozsahu, ktorý je bežný pre väčšie supermarkety. Ponuku obchodu dopĺňa kaviareň a cukráreň.
Módny a značkový dom Ramelow zvíťazil v kategórii Móda. Porota ocenila úspešnú renováciu pamiatkovo chránenej budovy ako aj osobný zákaznícky servis, poskytovaný nielen na mieste, ale aj digitálne.
No a napokon špeciálnu cenu si tento rok odnáša Inovatívny samoobslužný obchod tegut ... teo. Tento pilotný obchod ponúka na ploche len 50 m² až 900 artiklov každodennej potreby, a to nepretržite. Digitálny a udržateľný obchodík kombinuje výhody moderného miestneho obchodníka so životným štýlom ľudí a technológiou 21. storočia, pričom ho charakterizujú slová ako rýchly, ľahký a inovatívny. Koncept umožňuje zrealizovať nákup bez plánovania, zachádzania a časových strát. Je stacionárnou odpoveďou na online nakupovanie.
Zdroj a foto: Nemecké združenie maloobchodníkov (HDE)
Video
Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším
Retail Podcast
Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?
Otvoriť na novej karte
RETAIL SLOVNÍK
NOVINKA