Ekonomické očakávania európskych spotrebiteľov ovplyvňuje grécka kríza

spotrebiteliaRozvláčne rokovania medzi Gréckom a jeho veriteľmi celkom jednoznačne ovplyvnili náladu spotrebiteľov vo väčšine európskych krajín v druhej štvrtine prebiehajúceho roka. Medzi krajinami východnej Európy zohráva rovnako významnú úlohu aj rusko-ukrajinská kríza.

Čítať ďalej...

Po akých technológiách túžia súčasní stredoškoláci

studentiV dobe technologického pokroku si rodičia často lámu hlavu nad tým, aký darček ich dospievajúcim deťom môže urobiť radosť. Spoločnosť OKAY Slovakia zisťovala priamo u mladých teenagerov a čerstvých maturantov.

Čítať ďalej...

O platobné inovácie prejavujeme obrovský záujem

visa sirkaSlováci inovácie milujú a veľmi rýchlo sa stali jedným z lídrov v používaní bezkontaktných kariet. K dispozícii ale máme v porovnaní s vyspelou Európou výrazne menej platobných terminálov.

Čítať ďalej...

Bezkontaktné platby vyvolávajú u mnohých spotrebiteľov obavy

bezkontaktneBezkontaktné platobné technológie sú na Slovensku nesmierne populárne. Ku koncu roka 2014 registrovalo Združenie pre bankové karty v SR viac ako 3,2 milióna (3 216 030) vydaných bezkontaktných kariet. Aj napriek tomu sú niektorí Slováci málo informovaní o tom, ako bezkontaktné technológie fungujú a majú zbytočné obavy.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľská klíma v Európe sa výrazne zlepšuje

intellNálada u spotrebiteľov v súvislosti s hospodárskym vývojom jednotlivých európskych krajín sa v prvých troch mesiacoch roka 2015 vyvíjala pozitívne.

Čítať ďalej...

Pre niekoho luxus, pre iného bežná vec

luxusAuto vlastní 6 z 10 slovenských domácností, televízor alebo práčka patria do výbavy takmer každej slovenskej domácnosti. Ako je to napríklad s počítačmi?

Čítať ďalej...

Cezhraničné nákupy: Kde nakúpia Slováci najvýhodnejšie?

cezhranicneZa ten istý nákup v potravinách na konci vlaňajška slovenskí zákazníci zaplatili v domácich maloobchodných sieťach o 50 centov menej, ako pred rokom. V okolitých krajinách by ich však ten istý nákup vyšiel ešte lacnejšie. 

Čítať ďalej...

Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch

vernostne kartyLojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.

Čítať ďalej...

Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch

vernostne kartyLojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.

Čítať ďalej...

Vyššie sumy za seba míňajú muži

prieskum mastercardZačiatok roka je pre mnohých z nás pochmúrnym mesiacom, a preto sa snažíme nájsť spôsoby, ako si zlepšiť náladu. Jedným zo spôsobov je si niečo kúpiť len tak, pre seba. Je to dokonca aktuálne mimoriadne obľúbené.

Čítať ďalej...

Video

Atmosféra Retail Summitu 2023

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk