Ekonomické očakávania európskych spotrebiteľov ovplyvňuje grécka kríza
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 04. august 2015
Rozvláčne rokovania medzi Gréckom a jeho veriteľmi celkom jednoznačne ovplyvnili náladu spotrebiteľov vo väčšine európskych krajín v druhej štvrtine prebiehajúceho roka. Medzi krajinami východnej Európy zohráva rovnako významnú úlohu aj rusko-ukrajinská kríza.
Po akých technológiách túžia súčasní stredoškoláci
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 19. jún 2015
V dobe technologického pokroku si rodičia často lámu hlavu nad tým, aký darček ich dospievajúcim deťom môže urobiť radosť. Spoločnosť OKAY Slovakia zisťovala priamo u mladých teenagerov a čerstvých maturantov.
O platobné inovácie prejavujeme obrovský záujem
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. máj 2015
Slováci inovácie milujú a veľmi rýchlo sa stali jedným z lídrov v používaní bezkontaktných kariet. K dispozícii ale máme v porovnaní s vyspelou Európou výrazne menej platobných terminálov.
Bezkontaktné platby vyvolávajú u mnohých spotrebiteľov obavy
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 11. máj 2015
Bezkontaktné platobné technológie sú na Slovensku nesmierne populárne. Ku koncu roka 2014 registrovalo Združenie pre bankové karty v SR viac ako 3,2 milióna (3 216 030) vydaných bezkontaktných kariet. Aj napriek tomu sú niektorí Slováci málo informovaní o tom, ako bezkontaktné technológie fungujú a majú zbytočné obavy.
Spotrebiteľská klíma v Európe sa výrazne zlepšuje
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 22. apríl 2015
Nálada u spotrebiteľov v súvislosti s hospodárskym vývojom jednotlivých európskych krajín sa v prvých troch mesiacoch roka 2015 vyvíjala pozitívne.
Pre niekoho luxus, pre iného bežná vec
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 30. marec 2015
Auto vlastní 6 z 10 slovenských domácností, televízor alebo práčka patria do výbavy takmer každej slovenskej domácnosti. Ako je to napríklad s počítačmi?
Cezhraničné nákupy: Kde nakúpia Slováci najvýhodnejšie?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 20. február 2015
Za ten istý nákup v potravinách na konci vlaňajška slovenskí zákazníci zaplatili v domácich maloobchodných sieťach o 50 centov menej, ako pred rokom. V okolitých krajinách by ich však ten istý nákup vyšiel ešte lacnejšie.
Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 10. február 2015
Lojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.
Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 10. február 2015
Lojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.
Vyššie sumy za seba míňajú muži
- Podrobnosti
- Uverejnené nedeľa, 08. február 2015
Začiatok roka je pre mnohých z nás pochmúrnym mesiacom, a preto sa snažíme nájsť spôsoby, ako si zlepšiť náladu. Jedným zo spôsobov je si niečo kúpiť len tak, pre seba. Je to dokonca aktuálne mimoriadne obľúbené.