KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Výdavky spotrebiteľov na kozmetiku stále rastú

kozmetika vydavkyZa uplynulé tri roky vzrástli na vyše pol miliardy €. Potvrdzuje to prieskum, ktorý realizovalo celoeurópske združenie výrobcov kozmetických výrobkov Cosmetics Europe, ktorého členom je Slovenské združenie pre značkové výrobky.

Čítať ďalej...

Generácia Millennials – Na vysnívané tovary si vytrvalo šetrí

millenianiNaše najmladšie generácie sa narodili do technologického obdobia. Súčasní mladí ľudia sa neučili používať smartfón ako 30-roční, dokonca ani nedostali svoj prvý mobil ako pätnásťroční. Už od útleho detstva sa hrávali s mobilmi svojich rodičov, ktorí to zároveň považovali za vhodný spôsob, ako dieťa zaujať.

Čítať ďalej...

Za letné oblečenie zaplatia Slováci do 100 €

ffPodľa exkluzívneho prieskumu spoločnosti Tesco nakupujú našinci letné oblečenie najčastejšie v kamenných predajniach s oblečením a v hypermarketoch. Nákup letného šatníka si väčšina necháva až na sezónu, pričom preferované sú zlacnené tovary.

Čítať ďalej...

Slovenskí spotrebitelia očakávajú výrazný hospodársky rast

klima1Ekonomické očakávania našincov narástli počas druhého štvrťroka o 6,6 bodu a v júni dosahovali 22,9 bodu. V porovnaní s júnom minulého roka to predstavuje nárast o 13,2 bodu.

Čítať ďalej...

Slováci si požičiavajú peniaze od rodiny aj priateľov

pozickaHoci si ľudia peniaze zväčša požičiavajú od bánk, štyria z desiatich Slovákov sa s finančnými požiadavkami obracajú aj na svojich príbuzných alebo známych. Najčastejšie pritom ide o sumu od 200 do 500 €.

Čítať ďalej...

Do obchodných centier chodíme aspoň raz týždenne

centra nakupyNiektorí Slováci považujú nakupovanie za nevyhnutnú povinnosť, iní chcú byť stále trendy a pre ďalších je to vyplnenie času. Z výsledkov prieskumu Lifestyle (TNS Slovakia) vyplynulo, že nákupné centrá v minulosti navštívili už takmer všetci Slováci (93 %).

Čítať ďalej...

Líši sa motivácia k nákupom na internete a v kamenných predajniach?

motivacia gfkPanuje presvedčenie, že primárnou motiváciou spotrebiteľov k nákupom prostredníctvom internetu je lepšia cena, úspora času a najmä prístup k tzv. „dlhému chvostu” (long tail). Je to však skutočne tak?

Čítať ďalej...

Zlúčenie vernostných kariet do jednej by väčšina z nás privítala

vernostneSlováci vernostné programy obľubujú vo veľkej miere. Aspoň jednu vernostnú kartu má 85 % z nás. Z prieskumu spoločnosti MasterCard vyplynulo, že najčastejšie majú ľudia štyri až päť kariet, no vlastnia ich oveľa viac, ako skutočne používajú. Dôvodom je skutočnosť, že často zabúdajú, že nejaké vernostné karty vôbec majú.

Čítať ďalej...

Tri štvrtiny Slovákov sledujú pôvod potravín

povodPre väčšinu našincov je pôvod potravín jedným z rozhodujúcich faktorov pri nakupovaní. Tri štvrtiny (77 %) z nich v predajni zisťujú miesto výroby daného produktu. Najviac túto informáciu sledujú u čerstvých výrobkov.

Čítať ďalej...

Ako dlho pracujú Slováci na 20 eurový nákup?

nakup euroSlováci v roku 2015 zarobili viac ako rok predtým. Priemerná nominálna mesačná mzda vzrástla na 883 €. Medzi jednotlivými regiónmi sú však rozdiely. A to aj pokiaľ ide o nakupovanie.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk