Káva alebo čaj? V obľube máme oboje
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 19. február 2016
Ľudia môžu patriť medzi pravákov, ľavákov, milovníkov psov a mačiek alebo tiež ku kávičkárom či milovníkom čaju. Obidva tieto prastaré a napriek tomu moderné nápoje konzumuje väčšina súčasnej populácie. Čím sa odlišujú spotrebitelia , ktorí pijú čaj a kávu, ako vyzerajú ich rituály a čo majú spoločné?
Spotrebiteľská klíma sa koncom roka zvýšila
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 16. február 2016
Medzi septembrom a decembrom 2015 sa index spotrebiteľskej klímy za Európsku úniu ako celok zvýšil konkrétne o 1,9 bodu na 12,2 bodu. Čo charakterizovalo spotrebiteľov na Slovensku?
Každý piaty Slovák kúpi pred Valentínom kyticu kvetov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 10. február 2016
Na blížiaci sa sviatok zamilovaných v priemere minú Slováci 25 €. Mladí ľudia dokonca plánujú utrácať viac ako vlani. Zaujímavosťou sú nákupné odlišnosti medzi Slovákmi a Čechmi.
Prieskum o praní: Slováci perú šesťkrát za dva týždne
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 25. január 2016
V Európe sa každý deň operie 94 miliónov dávok bielizne. V porovnaní s rokom 2011 spotrebitelia menej dbajú na pranie pri nižších teplotách ako aj na používanie menšieho množstva vody či koncentrovaných pracích prostriedkov.
Čo odlišuje Slovákov od Čechov pri nákupe darčekov?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 11. december 2015
Trend nákupov darčekov online silnie, na partnerov míňame viac ako na deti a po Vianociach najčastejšie vraciame práve oblečenie. Zaujímavé zistenia prináša ďalší zo série prieskumov Fashion report slovenského online obchodu s módou ZOOT.sk a prieskumnej agentúry Perfect Crowd.
Na Vianoce najviac potešia knihy a oblečenie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 09. december 2015
Z prieskumov o predvianočnom správaní spotrebiteľov vyplýva, že vianočné želania Slovákov sa dlhodobo nemenia. Čo patrí v adventnom období k najviac žiadaným tovarom?
Koľko utratia Slováci za vianočné nákupy?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 04. december 2015
V tomto roku to bude priemerne 477 €. Do tejto sumy sú započítané výdavky na potraviny a nápoje ako aj výdavky na vianočné darčeky.
Kúpna sila Európanov rastie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 11. november 2015
V Európe tento rok vzrástla kúpna sila približne o 4 percentá. Výška disponibilných príjmov sa však výrazne líši naprieč kontinentom a v rámci jednotlivých 42 krajín, ktoré boli do štúdie GfK zahrnuté.
Viac ako polovica domácností pravidelne vyhadzuje potraviny
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 26. október 2015
Najčastejším dôvodom je skutočnosť, že ide o pokazené jedlo. Podľa prieskumu spoločnosti Tetra Pak sa to týka hlavne varených jedál, pečiva, ovocia a zeleniny.
Slovákov trápia vysoké výdaje za jedlo
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 08. október 2015
Peniaze chýbajú všetkým, avšak Slováci sú plní nádeje, zatiaľ čo Češi zostávajú opatrnejší.