Pre niekoho luxus, pre iného bežná vec

luxusAuto vlastní 6 z 10 slovenských domácností, televízor alebo práčka patria do výbavy takmer každej slovenskej domácnosti. Ako je to napríklad s počítačmi?

Čítať ďalej...

Cezhraničné nákupy: Kde nakúpia Slováci najvýhodnejšie?

cezhranicneZa ten istý nákup v potravinách na konci vlaňajška slovenskí zákazníci zaplatili v domácich maloobchodných sieťach o 50 centov menej, ako pred rokom. V okolitých krajinách by ich však ten istý nákup vyšiel ešte lacnejšie. 

Čítať ďalej...

Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch

vernostne kartyLojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.

Čítať ďalej...

Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch

vernostne kartyLojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.

Čítať ďalej...

Vyššie sumy za seba míňajú muži

prieskum mastercardZačiatok roka je pre mnohých z nás pochmúrnym mesiacom, a preto sa snažíme nájsť spôsoby, ako si zlepšiť náladu. Jedným zo spôsobov je si niečo kúpiť len tak, pre seba. Je to dokonca aktuálne mimoriadne obľúbené.

Čítať ďalej...

Konzumácie mlieka sa často obávame zbytočne

mlieko dietaHoci väčšina Slovákov pravidelne pije mlieko a považuje ho za zdravú potravinu, mnohí veria aj neopodstatneným mýtom. Pochybnosti vyvoláva najviac trvanlivé mlieko.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk