KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Nové centrá STOP SHOP pribúdajú najmä v Srbsku, v Poľsku sa rozširuje OC VIVO!

Viac ako 120 miliónov zákazníkov navštívilo v roku 2017 retailové nehnuteľnosti spoločnosti IMMOFINANZ. Objekty STOP SHOP a VIVO! ponúkajú spolu približne 800.000 m2 prenajímateľnej plochy.

 

stop shop 2018 v

 

Desať nákupných centier, prevádzkovaných pod značkou VIVO!, konkrétne prilákalo takmer 50 miliónov návštevníkov, čo je nárast oproti roku 2016 takmer o 5 %. Navyše, predajcom v nákupných centrách VIVO! sa počas uplynulého roka podarilo zvýšiť ich hrubé tržby o viac ako 6 %. V roku 2017 sa po prvýkrát uskutočnilo komplexné počítanie ľudí, ktorí navštívili STOP SHOP-y. Išlo o viac ako 70 miliónov zákazníkov. Počas minulého roka počet existujúcich STOP SHOP-ov narástol z 58 na 70.


„Tieto indikátory frekvencie a tržieb potvrdzujú úspešnosť našej zákaznícky orientovanej politiky pre retailový sektor. Viac ako 120 miliónov návštevníkov za rok 2017 predstavuje zhruba celkový počet obyvateľov našich štyroch kľúčových trhov: Rakúsko, Nemecko, Rumunsko a Česká republika," konštatuje Dietmar Reindl, COO spoločnosti IMMOFINANZ.
Medzi najväčších nájomcov v retailovom sektore partia medzinárodné top značky ako H&M, C&A, Deichmann, KiK, dm, Takko, JYSK, LPP, Inditex Group a Spar.


Spoločnosť IMMOFINANZ otvorila v roku 2017 dva plne prenajaté vlastné developerské projekty –VIVO! Krosno v Poľsku a STOP STOP Lazarevac v Srbsku. Spolu majú rozlohu vyše 31.000 štvorcových metrov – a tiež dokončila akvizíciu deviatich retailových parkov v Maďarsku, na Slovensku a v Rumunsku. Značka VIVO! teraz zahŕňa desať miest v štyroch krajinách s približne 310.000 štvorcových metrov prenajímateľnej plochy a obsadenosťou na úrovni 96.8 %. 70 fungujúcich OC STOP SHOP sa nachádza v ôsmich krajinách a celkovo majú 484.000 štvorcových metrov prenajímateľnej plochy a obsadenosťou 97.9 %.


„Našou stratégiou nie je umiestňovať nové projekty do blízkosti existujúcich konkurentov, ale využívať dostupný trhový potenciál. Preto sa nezameriavame na veľké nákupné centrá, ale na menšie a tým pádom aj veľmi efektívne koncepty ako sú STOP SHOP a VIVO!, ktoré sú mimoriadne vhodné pre okresné a krajské mestá bez porovnateľnej ponuky," uvádza Gerald Grüll, Head of Asset Management Retail spoločnosti IMMOFINANZ.


Retailové parky STOP SHOP sú vďaka dobrému dopravnému spojeniu a bezproblémovému parkovaniu ideálne pre "smart kupujúcich" orientovaných na cenu, ktorí ocenia tovar za dostupné ceny. Nákupné centrá VIVO! predstavujú koncept „jednoduchého nakupovania“ pre celú rodinu ako aj vyvážený mix prevádzok so širokou škálou možností zábavy a oddychu.


V súčasnosti sa pracuje na troch nových prevádzkach STOP SHOP v Srbsku: nové retailové parky v mestách Požarevac, Vršac a Sremska Mitrovica budú mať spolu približne 25.000 m2 prenajímateľnej plochy. Otvorenie prevádzok STOP SHOP v mestách Požarevac a Vršac je naplánované na apríl 2018. V Poľsku momentálne prebieha rozšírenie nákupného centra VIVO! Stalowa Wola. Má približne 22.500 m2 plochy a bude rozšírené o ďalších 2.800 m2. Nový priestor je už prenajatý a sčasti hotový.


Súbežne s týmto pokračujúcim rastom spoločnosť IMMOFINANZ investuje aj do zvýšenia kvality služieb a nakupovania vo svojich existujúcich prevádzkach, aby tak priniesla návštevníkom maximálny zážitok z nakupovania. Vo vybraných STOP SHOP zariadeniach pribudne detské ihrisko a rozšíri sa gastronomická ponuka vo forme kaviarne.


Ďalším dôležitým bodom je zlepšovanie komunikácie so zákazníkmi, okrem iného prostredníctvom digitalizácie. Spoločnosť IMMOFINANZ zaviedla nový systém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorý umožňuje ešte rýchlejší zákaznícky servis s vyššou mierou orientácie na cieľovú skupinu.


Retailové portfólio na konci decembra 2017 zahŕňalo 84 nehnuteľností v Rakúsku, Českej republike, Maďarsku, na Slovensku, v Rumunsku, Poľsku, Srbsku a Slovinsku, ktoré mali celkovo približne 820.000 m² prenajímateľného priestoru. Desať z týchto nehnuteľností funguje pod značkou nákupného centra VIVO! a 70 pod značkou STOP SHOP. Miera obsadenosti dosahuje 97,2 %.


Zdroj a foto: IMMOFINANZ

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk