KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Z ochucovadiel nakupujú domácnosti najviac horčice

pochutinyPridanie kečupu, horčice či tatárskej omáčky do hotových jedál dokáže divy. Vedia to aj slovenskí spotrebitelia. Tieto a ďalšie ochucovadlá sú preto dôležitou súčasťou ich nákupných košíkov.

Čítať ďalej...

Výživové doplnky: Miesto pre zaujímavé novinky stále existuje

zelmira komarechovaHovorí v rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Ing. Želmíra Komorechová, majiteľka spoločnosti Kompava spol. s r.o., ktorá sa zaoberá vývojom, výrobou, distribúciou a predajom výživových doplnkov.

Čítať ďalej...

10 predností klasického mäsiara oproti veľkoplošnej predajni

masodomovVäčšina u nás predaného mäsa sa k spotrebiteľom dostáva cez pokladničné pásy veľkoplošných predajní. Slováci síce v rôznych anketách uvádzajú, že uprednostňujú  pri svojich nákupoch lokálne špecializované predajne mäsa, realita však môže byť úplne iná.

Čítať ďalej...

Pri výbere byliniek rozhoduje čerstvosť

bylinkyDôležitou súčasťou ponuky moderného maloobchodu, najmä hypermarketov, supermarketov a vybraných menších predajní sú čerstvé bylinky. Ich ponuka sa stále rozširuje a v regáloch sa objavujú aj druhy doposiaľ takmer nepoznané.

Čítať ďalej...

Aké pivo je najviac v obľube?

pivo ilustrak WEBSvetlé, tmavé, filtrované, nefiltrované, spodne či vrchne kvasené, pšeničné, ochutené alebo nealkoholické pivá...Každý spotrebiteľ má niektoré viac, iné menej obľúbené. Už ôsmy rok, vždy prvý augustový piatok, patrí Medzinárodnému dňu piva. Je to aj príležitosť spoznať nielen tradičné, ale aj menej poznané pivá.

Čítať ďalej...

Slováci vlani nakúpili 218 ton fairtrade kávy

fair tradeObjem predaných výrobkov s certifikátom Fairtrade sa celosvetovo zvyšuje. Tento trend sa prejavuje na Slovensku aj v susednom Česku.

Čítať ďalej...

Mrazené výrobky: Obľúbené sú zmrzliny, zelenina aj ryby

mrazene fotoMrazené potraviny zjednodušujú život a z tohto dôvodu ich má vo svojej mrazničke väčšina slovenských domácností. Nie všetky výrobky sa však tešia rovnakej obľube. 

Čítať ďalej...

Ceny potravín u nás patria k najnižším v EÚ

drahe potravinySnáď každého spotrebiteľa zaujímajú cenovky na tovaroch v predajniach a pravdepodobne najdôležitejšími sú práve cenovky na potravinách. Tie totiž ukrajujú väčšinu z rodinného rozpočtu.

Čítať ďalej...

Ovocie a zelenina: Leto je vrchom predaja

ovocie zelenina2Priemerná slovenská domácnosť minula v roku 2015 na nákupy ovocia a zeleniny 300 €. Najviac sa na tento tovar míňa každoročne koncom jari a začiatkom leta. Trh totiž zaplaví ponuka prvej čerstvej úrody.

Čítať ďalej...

Zamerali sa na vyšší štandard vajec

vajcia REDVajcia sú jedným zo základných pilierov stravovania Slovákov a teda aj dôležitou súčasťou ich nákupných košíkov. Pre zákazníka je stále viac rozhodujúci ich pôvod a to, čím boli nosnice kŕmené.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk