KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Okrúhlica – takmer zabudnutá lahôdka

okruhlicaV mnohých krajinách západnej Európy patrí okrúhlica k stabilnej ponuke oddelenia zeleniny veľkoplošných predajní. Rovnako sa s ňou však možno stretnúť aj v menších predajniach, v špecializovaných obchodoch s biopotravinami či na trhoviskách. U nás ju takmer nevidno...

Čítať ďalej...

Cereálie: Trh tvoria najmä značkové výrobky

spotrebaCereálie, musli alebo vločky sú už dnes vnímané ako súčasť racionálnej výživy a našli si svoje miesto aj v košíkoch slovenských domácností. Ako sú nakupované?

Čítať ďalej...

Cukor si v regáloch žiada viac pozornosti

fischerfiHovorí v rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Ľubomír Fischer, Head of Marketing, Nordzucker Group.

Čítať ďalej...

Mäso očami obchodu a spotrebiteľa

maskoMäso je jednou z najsenzitívnejších potravín, preto je dôraz na jeho čerstvosť pochopiteľná.

Čítať ďalej...

Grilovací sortiment má stále priestor pre rast

grilkoProdukty vhodné na grilovanie sa v priebehu niekoľkých posledných periód rozšírili do viacerých kategórií. Aktuálna ponuka je pomerne široká, produkty spojené s grilovaním môže spotrebiteľ nájsť medzi koreninami, v ochucovadlách, omáčkach, syroch a ako inak v mäsových výrobkoch. Dopyt začína rásť s prvými slnečnými dňami a trvá niekedy do neskorej jesene.

Čítať ďalej...

Bubble tea je čoraz populárnejší nápoj

boobleIde o širokú škálu osviežujúcich ochutených ovocných a mliečnych čajov, ktoré si na Slovensku postupne nachádzajú svojich konzumentov. Nápoje sa konzumujú studené alebo teplé a počas prípravy sú do nich pridávané rôzne ingrediencie, tapiokové perly, praskajúce ovocné guľôčky alebo želé.

Čítať ďalej...

Kečupy a grilovacie omáčky predbiehajú horčice

keeecupyKategória ochucovadiel a hotových omáčok v období od apríla 2014 do marca 2015 oproti predchádzajúcemu roku narástla v hodnote o 2,8%. Spotreba sa v sledovanom období mierne znížila, o -0,3%. Nominálny rast je ťahaný hlavne zvýšením cenovej hladiny týchto produktov.

Čítať ďalej...

Slovenská pivná korunka 2015 pozná svojich víťazov

pivna korunkaV poradí 9. ročník najväčšej pivnej súťaže na Slovensku ocenil najlepšie slovenské pivá v 10 súťažných a 2 nesúťažných kategóriách. Symbolické bronzové, strieborné a zlaté korunky si prevzali zástupcovia rôznych typov pivovarov. 

Čítať ďalej...

Vlani sa u nás predávala hydina z deviatich krajín

hydinaV sektore chovu hydiny bola po rokoch poklesu výroby v rokoch 2013 a 2014 zaznamenaná stabilizácia výroby s miernym nárastom.

Čítať ďalej...

Cenový boj o slovenské mlieko sa stupňuje

mliekoSlovenský zväz prvovýrobcov mlieka sa obáva o budúcnosť a udržateľnosť výroby mlieka na Slovensku. Vyplýva to z otvoreného listu, ktorý zaslal Ľubomírovi Jahnátkovi, ministrovi pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk