Obchodníci vinu odmietajú

zdrazovanie2019 mZväz obchodu SR upozorňuje na opakujúce sa mylné tvrdenia, že na zdražovaní potravín sa najväčšou mierou podieľajú obchodníci.

Čítať ďalej...

Potraviny KRAJ chcú byť celoplošne fungujúcim reťazcom

krajvysledky mMaloobchodná sieť potravín KRAJ je na slovenskom trhu už niečo vyše roka a v súčasnosti ide o zabehnutý maloobchodný koncept, ktorý medziročne eviduje takmer 30-percentný nárast zákazníkov.

Čítať ďalej...

Ako sa bude v nasledujúcich rokoch dariť maloobchodu?

buducnost2019 mStredná Európa zaznamená v nasledujúcich štyroch rokoch dvojciferný rast čistého príjmu. Tento fakt sa následne premietne do dvojciferného nárastu predaja v maloobchode.

Čítať ďalej...

Efektívne inovácie nemusia byť drahé

mkadlecek mSúčasný digitálny zákazník rieši svoju potrebu nákupom v čase, kvalite a hodnote, ktoré mu práve vyhovujú. Veľkým pomocníkom sú mu moderné technológie.

Čítať ďalej...

Skupina LPP Slovakia zvýšila v roku 2018 tržby. Darí sa najmä značke RESERVED

reserved mV roku 2018 tržby LPP Slovakia, s.r.o. za tovar presiahli 58,38 mil €, čo predstavuje medziročný nárast o 19%. Podiel online predaja na celkových tržbách predstavoval 12,9%. Za rok 2018 dosiahla spoločnosť zisk po zdanení vo výške 1,729 mil €.

Čítať ďalej...

Čerpacie stanice využívajú výsadu svojej otváracej doby

cerpacky uvod mNa čerpacích staniciach nakupujú zákazníci najčastejšie produkty, ktorý spotrebujú počas cesty autom. Legislatíva, ktorá vniesla do bežných maloobchodných predajní pätnásť dní „voľna“, sa však premietla do určitých zmien doterajších spotrebiteľských preferencií.

Čítať ďalej...

Veľká noc je tradičný sviatok so štipkou nového

velkanocIL mDni pred veľkonočnými sviatkami sú pre obchodníkov tie najnáročnejšie v roku. Zároveň je to príležitosť osloviť zákazníkov nielen tradičným tovarom ale aj novinkami.

Čítať ďalej...

Šesť dimenzií zážitkového retailu

zazitkovyretail2019 mZákazníci, ktorý prichádzajú do kamenného obchodu čoraz viac očakávajú jedinečné zážitky. Pri online nakupovaní naopak vítajú rýchlosť a pohodlie.

Čítať ďalej...

Nepremeškajte príležitosť zúčastniť sa podujatia RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE

ric mTretí ročník tohto medzinárodného festivalu pre obchodníkov so silným heslom „TOTO FUNGUJE!“ prebehne už o pár dní, 4. apríla, v Radisson Blu Carlton Hotel v Bratislave.

Čítať ďalej...

Ovplyvní nákupné rozhodnutie cena alebo cenovka?

cenovkauvod2019 mInformácia o cene je pre spotrebiteľa jednou z kľúčových pri rozhodovaní o kúpe daného výrobku. Ako sa vysporiadať s cenovkami, aby nepôsobili rušivo, mali dostatočnú informačnú hodnotu a zároveň predávali? Pozreli sme sa na cenovky z pohľadu psychológie, spotrebiteľského správania a to v kontexte súčasnej legislatívy a trendov.

Čítať ďalej...

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk