Kaufland Moja malá záhradka

Kaufland Moja malá záhradka

Kaufland Moja malá záhradka

HalfPrice nezostane len v Nitre

Dlho očakávaná prvá slovenská predajňa reťazca HalfPrice bola otvorená 28. apríla v Nitre. Zákazníci v nej nájdu pestrú ponuku produktov rôznych značiek z celého sveta. Čím je táto značka odlišná?

 

halfprice uvod v

 

Rok po svojom debute má značka HalfPrice viac ako 60 dômyselne vybavených kamenných predajní, dynamicky sa rozvíjajúci e - shop a pôsobí siedmych zahraničných trhoch. HalfPrice je miestom pre lovcov originálnych módnych a dizajnových vychytávok. Sortiment predajne zahŕňa oblečenie, obuv, módne doplnky, športový sortiment, bytové dekorácie a doplnky do kuchyne či pre domácich miláčikov.

 

Z Nitry do ďalších miest

 

„Expanzia na zahraničné trhy je jedným z našich strategických cieľov. Slovensko je siedmym trhom, na ktorom sme v tomto roku debutovali. Rozhodovaniu o smerovaní obchodných aktivít predchádzajú dôkladné analýzy a pozorovanie očakávaní zákazníkov v danom regióne. Sme presvedčení o tom, že koncept multibrandového reťazca s modelom off-price si získa aj srdcia obyvateľov Slovenska,“ hovorí Adam Holewa, prezident predstavenstva HalfPrice. „V Nitre bola otvorená predajňa HalfPrice v novom nákupnom centre Galéria Promenáda. Prvá slovenská predajňa sa rozprestiera na ploche cez 1500 m2. Začíname vo veľkom slovenskom meste, no už teraz máme naplánované ďalšie atraktívne lokácie pre naše predajne na Slovensku,“ dodáva Joanna Czyżewska, viceprezidentka správnej rady HalfPrice pre predaj.

 

Koncept off-price

 

HalfPrice prišiel aj na Slovensko s konceptom off-price. O čo ide? „Podstatou nie je uvádzanie nových kolekcií. Nedizajnujeme vlastné oblečenie, neobjednávame kolekcie u krajčírov, nečakáme, kým budú vyrobené. Naša ponuka je postavená na hotových veciach, ktoré dokážeme nájsť v portfóliu obľúbených značiek. Špecializujeme sa na vysoko kvalitné, značkové tovary, ktoré korešpondujú s najnovšími trendami. V HalfPrice nájde zákazník všetko od špičkovej módy až po doplnky do domácnosti, či športové potreby,“ hovorí J. Czyżewska.

 

halfprice 522

 

V čom spočíva lov pokladov?

 

Značka chce osloviť aj na slovenskom trhu tzv. módnych lovcov. „Lov pokladov pritom začína už u našich nákupcov, ktorí medzi svetoznámym i značkami vyhľadávajú veci, ktoré zaujmú zákazníkov. Tím našich nákupcov a trendsetterov je v úzkom kontakte s módnymi značkami a dizajnérmi. Na dennej báze vyhľadávajú ponuky zaujímavé pre lokálnych zákazníkov a negociujú o cenách tak, aby si ich fanúšikovia kvalitnej módy mohli kúpiť za čo najvýhodnejšiu cenu. Vďaka tomu si môžu naši zákazníci kúpiť model, ktorý je od začiatku spojený so vzrušením z lovu. Vedia, že sa musia poponáhľať. Nové kúsky k nám prichádzajú každý deň. Mnohé veci k nám prichádzajú v limitovanom počte, niektoré len v jednom kuse. Kto si svoj úlovok nekúpi v daný deň, môže zažiť, že na ďalší deň už bude vypredaný. Naopak, ak sa kúsok nepredá, môže sa stať aj to, že na ďalší deň bude lacnejší. Lov na módne poklady v sebe vďaka tomu skrýva nielen veľa zábavy, ale aj napätia,“ opisuje princíp HalfPrice J. Czyżewska.

 

Pôsobenie v Európe

 

HalfPrice v súčasnosti ponúka viac ako 1000 značiek z celého sveta a tisícky produktov lacnejších aj o 80 %. Nové produkty a špeciálne ponuky sa u tohto obchodníka objavujú každý deň, podľa zástupcov tejto značky sa jej milovníkom oplatí pozrieť čo je nové tak často, ako sa len dá. V Európe momentálne pôsobí už viac ako 60 obchodov HalfPrice. V decembri 2021 začal aj online predaj produktov v Poľsku. Koncept je dostupný v Rakúsku, Poľsku, Českej republike, Slovinsku, Chorvátsku i v Maďarsku.

 

redakcia

Zdroj a foto: HalfPrice

 

 

retail newsletter banner F2

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk