Kika sa mení na XXXLutz

Veľkolepé otvorenie nových obchodných domov, ktoré zaštíti motto „Celá Slovenská republika bude XXXL“, prebehne vo všetkých piatich bývalých obchodných domoch Kika 16. septembra 2020.

 

xxxlutz v

 

 


XXXLutz otvára na Slovensku päť obchodných domov s nábytkom, v Bratislave, Košiciach, Poprade, Banskej Bystrici a Nitre. Domy nábytku, kedysi Kika, teraz po novom XXXLutz, ponúknu Slovákom úplne nový sortiment, pestrejší výber a výhodnejšie ceny. Avízo o sebe táto značka poslala aj prostredníctvom atraktívnych letákov s aktuálnou ponukou a s mnohými zľavovými akciami do schránok veľkého množstva slovenských domácností. Nová značka už na začiatku zdôrazňuje ambíciu stať sa „jednotkou“ na slovenskom trhu.


Neprehliadnuteľné logo pritom poznajú už aj v susednom Česku. V auguste 2020 pribudli nové predajne XXXLutz v Čestliciach pri Prahe, Plzni, Ostrave, Liberci, Českých Budejoviciach, Olomouci a v Prahe Letňanoch. Doplnili tak tri existujúce pobočky v Prahe Stodůlkach a na Čiernom Moste a tiež v Brne.


Rakúska skupina XXXLutz momentálne prevádzkuje viac ako 320 predajní s nábytkom a pôsobí v 13 európskych krajinách (Rakúsko, Nemecko, Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Slovensko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko, Švajčiarsko, Švédsko, Srbsko a Poľsko). V rámci svojej siete momentálne zamestnáva viac ako 25 700 ľudí. S ročným obratom 5,1 miliardy € je druhým najväčším predajcom nábytku na svete. Zastrešuje aj značky Möbelix a Mömax.

 

Na Slovensko prináša od tohtoročnej jesene nielen XXXL výber, ale aj XXXL služby a XXXL poradenstvo. Do aktuálnej ponuky zakomponovala navyše aj viacero exkluzívnych značiek, ako sú napríklad Dieter Knoll, Valnatura, Beldomo, Hom‘in, Voleo, Ambiente, Ti‘me, Celina a mnoho ďalších.

 

Vo všetkých regiónoch


„Aktuálne budeme zastúpení vo všetkých regiónoch Slovenska. Našim cieľom je byť jednotkou v každej krajine a na každom mieste, kde pôsobíme. Vďaka otvoreniu piatich obchodných domov na slovenskom trhu sa k tomuto cieľu približujeme aj tu. Využívame synergiu, aby sme zákazníkom mohli ponúknuť ešte viac odborných služieb a výhodnejšie ceny,“ uvádza Walter Müller, konateľ XXXLutz .

 

Najnovšie trendy na Slovensku


Otvorenie nových predajných miest má naštartovať podľa zástupcov tejto značky nové štandardy pre nadčasové a moderné bývanie. Už počas prestavby a príprav na otvorenie bol kladený vyšší dôraz na prezentáciu nábytku a bytových doplnkov. V nových predajniach získajú zákazníci dokonalú a inšpiratívnu predstavu o tom, ako vyzerá daný nábytok priamo v interiéri. Zaujímavosťou je aj to, že priebežne sa v jednotlivých predajniach objavia atraktívne trendy z oblasti bývania z rôznych oblastí a krajín sveta.


Značka ponúka slovenských zákazníkom možnosť nakupovať aj online. Nový internetový obchod XXXLutz, určený pre slovenský trh, má vynovený vzhľad a viac ako 12 000 produktov je dostupných online.


„Spojenie kamenných obchodov a e-shopov považujeme za veľkú prednosť , dnes je to už nevyhnutnosť. Získavame tým podstatnú výhodu oproti predajniam, ktoré predávajú len on-line. Umožňuje nám to výrazné napredovanie v oblasti internetového predaja,“ uvádza W. Müller.


Rakúsky predajca si zároveň predsavzal ponúkať aj na našom trhu špičkové a niektoré aj doteraz neznáme služby, ktoré súvisia s predávaným sortimentom. K dispozícii budú napríklad osobné konzultácie, 3D plánovanie interiérov do najmenších detailov a ďalšie.


Zamestnanci


V nových obchodných domoch XXXLutz bude na Slovensku nájde uplatnenie takmer 600 zamestnancov. Značka chce pritom poskytnúť rovnaké príležitosti pre všetkých. Zamestnanci so skúsenosťami vo vedúcich pozíciách, kvalifikovaní pracovníci, ale aj absolventi tu tak postupne môžu nájsť veľmi zaujímavé profesionálne výzvy. To isté platí aj pre uchádzačov z oblasti predaja, logistiky alebo gastronómie. Pre talentovaných manažérov bude zasa k dispozícii XXXL Leadership Academy.


Spoločnosť v rámci otvorenia uviedla, že okrem bežných pracovných úväzkov ponúkne aj čiastočné. Umožní tak zamestnancom, ktorí sa pre túto formu rozhodnú, skĺbiť prácu s rodinným životom.


Zodpovedné fungovanie


Skupina zdôrazňuje aj svoje plány v oblasti zodpovedného podnikania vo vzťahu k životnému prostrediu. Sústredí sa napríklad na hospodárne využívanie energií a uprednostní energiu z obnoviteľných zdrojov. V pláne je tiež podpora komunitného života a dobrého susedstva v regióne.

 

 

redakcia
Zdroj a foto: XXXLutz

Video

V boji proti vírusom je úspešný UV ROBOT

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW