KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Zľava sa odtrhne priamo z mobilu

zlôaavomatSmartfóny nevyužívajú ľudia už len na čítanie e-mailov či na surfovanie na webe, ale aj na online nakupovanie. Trend potvrdzuje aj Zľavomat.sk – len za september návštevnosť tohto portálu cez mobilné zariadenia dosiahla 37 percent.


Tento zľavový portál preto od novembra spúšťa pre používateľov smartzariadení vynovenú aplikáciu so zaujímavými funkciami. Bude používateľsky nielen jednoduchšia, ale prinesie aj niekoľko noviniek na trhu – trhačku, zrušenie papierových kupónov, lokalizáciu zliav v okolí aj pohodlnejší nákup tovaru. „Očakávame, že do dvoch rokov bude návštevnosť z mobilných zariadení až na úrovni 60 percent. Chceme byť na nastupujúci trend pripravení, a preto sme úplne vynovili aplikáciu pre Androidy a iPhony. Veríme, že inovácia, ktorú náš tím vyvíjal pre Slovensko a Česko niekoľko mesiacov, spĺňa všetky atribúty moderného online nakupovania. Zákazníci tak môžu nakúpiť zľavy jednoducho a rýchlo, kdekoľvek sa práve nachádzajú – či už cestujú vo vlaku, čakajú v reštaurácii alebo majú obedňajšiu prestávku. Stačí im na to smartfón alebo tablet. Vybratie, kúpa zľavy a jej uplatnenie im zaberie len niekoľko minút a zákazníci sa nemusia hanbiť za veľké papierové vouchery," uvádza Aleš Mlátilík, riaditeľ Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group. Aktuálne má Zľavomat.sk na mobilnom webe mesačne 245-tisíc aktívnych používateľov a 15-tisíc v mobilnej aplikácii.

 

Novinka 1: Lokalizácia zliav

 

Prvá novinka je vychytávkou pre tzv. spontánnych spotrebiteľov, ktorí nakupujú podľa aktuálnej nálady a voľný čas si neradi plánujú vopred. V aplikácii stačí aktivovať službu Lokalizácia zliav v okolí, ktorá zákazníkovi ukáže aktuálne zľavy na mape podľa jeho lokality. Tak si môže každý ihneď kúpiť a vychutnať zážitok za výhodné ceny. „Vďaka vylepšenej mobilnej aplikácii majú zákazníci prehľad o zľavách, ktoré majú po ceste do práce alebo v okolí svojho bydliska. Navyše, niektoré ponuky sú v aplikácii ešte lacnejšie ako na našom webe," dodáva A. Mlátilík.

 

Novinka 2: Trhačka

 

Nová aplikácia Zľavomatu od novembra pridáva ďalšiu revolučnú možnosť uplatňovania kupónov. S trhačkou už zákazník definitívne nemusí ukazovať obsluhe papierový kupón. Po využití služby jednoducho „zaplatí" ukázaním digitálneho kupónu v smartfóne. Ten obsluha pohybom prstu po obrazovke „odtrhne" a tak zľavu uplatní. Navyše, obsluha bude ihneď vedieť, či je kupón platný. „Ide o moderný spôsob uplatňovania, ktorý nákup na Zľavomate posúva na nový level superrýchleho, efektívneho a zábavného spôsobu uplatňovania kupónov," uvádza A. Mlátilík. Systém je naprogramovaný tak, že digitálne „odtrhnutý" kupón sa automaticky zobrazí aj partnerom v ich Zľavomat rozhraní. Firmy tak získajú rýchlejšie presný prehľad o tom, koľko zákazníkov ich zľavu už využilo. „Vďaka novej aplikácii partneri už nemusia kódy z kupónov od zákazníkov zadávať do partnerského rozhrania na webe ani si odkladať stovky papierových kupónov do archívu. Tak ušetria čas, ktorý môžu venovať napríklad svojmu biznisu," vysvetľuje A. Mlátilík.

 

Novinka 3: Objednávanie tovaru je pohodlnejšie

 

Uľahčenie nákupu pripravil Zľavomat aj pre zákazníkov, ktorí radi nakupujú so zľavou aj výrobky, ako sú napríklad tašky, módne doplnky, technické vychytávky alebo kozmetika. Po novom pri tovaroch už zákazník nekupuje kupón, ktorý musel ísť ešte niekam na webe uplatniť, ale celú objednávku vybaví priamo na Zľavomate a tovar mu príde domov. „Zákazník si objednáva cez Zľavomat tovar už priamo, podobne ako v bežnom e-shope, takže nemusí kontaktovať sprostredkovateľa, posielať mu kód kupónu a robiť ďalšiu objednávku na jeho stránke. Týmto krokom sa zjednodušia aj prípadné reklamácie, ktoré vybaví Zľavomat. Novinkou sme chceli zákazníkom ešte viac zjednodušiť nakupovanie, ktoré bude pre nich komfortnejšie a príjemnejšie," hovorí A. Mlátilík.

 

Novinka 4: Koniec doby papierovej

 

Novinkami Zľavomat úplne ruší papierové kupóny, ktoré boli pre mnohých ľudí prekážkou pri kúpe zliav. „Podľa nášho spotrebiteľského prieskumu boli práve papierové kupóny najväčšou zábranou pre niektorých ľudí pri kúpe zľavy. Ľudia sa za papierové kupóny hanbili najmä pri ich uplatnení v reštauráciách alebo si ich nemali kde vytlačiť. Úplným zrušením papierových kupónov očakávame, že pritiahneme túto skupinu zákazníkov," dodáva A. Mlátilík.

 

Pripravil: dk
Ilustračné foto: Shutterstock.com

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk