KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

New Retail Summit: Ako posilniť biznis v neľahkej dobe?

Ako vyjsť z krízy silnejší. Tak znie tohtoročná téma New Retail Summitu, ktorý v Bratislave v rozšírenom dvojdňovom formáte ponúkne aktuálne rezonujúce témy a diskusie. Do programu sa zapojilo viac ako 30 rečníkov a panelistov a očakáva sa takmer 400 účastníkov.

 

NRS2023 v


New Retail Summit, najväčšie stretnutie maloobchodníkov a ich dodávateľov na Slovensku, sa bude opäť konať vo formáte rozšírenom o workshop na aktuálnu tému. V tomto roku je venovaný výzvam pre vývoj rastlinných potravín na Slovensku. Workshop zameraný na rastlinné potraviny prebehne v utorok 25. apríla popoludní a ponúkne európsky pohľad na prienik tejto atraktívnej kategórie na trh, vrátane súvisiacej legislatívy Európskej únie, a dát o vplyve konzumácie rastlinnej stravy na slovenské zdravotníctvo. V panelovej diskusii sa stretnú zástupcovia výrobcov, podnikateľov a politickí predstavitelia. Po tejto časti sa naskytne priestor pre networking a osobnú výmenu názorov na aktuálne dianie v podnikaní.

 

Program druhého, hlavného dňa konferencie (26. 4.) otvorí analýza ekonomických vyhliadok od Juraja Karpiša, spoluzakladateľa INESS a špecialistu na fungovanie finančného systému a krízové dianie. Fakty o situácii slovenských domácností a o tom, ako sa spotrebitelia vyrovnávajú s rekordnou infláciou, prinesie analýza GfK.

 

Následné príspevky a diskusie poskytnú účastníkom návody, ako môžu maloobchodníci a výrobcovia reagovať na zložitú hospodársku situáciu a zachovať alebo dokonca posilniť nákupné správanie spotrebiteľov. Či už ide o skvalitnenie a digitalizáciu vernostných programov (Tesco Stores SR), budovanie nových štandardov v zákazníckom servise (DODO), rozvoj predaja na online trhoviskách (Kaufland), zavádzanie potravinárskych inovácií (Alfa Bio alebo Tatranská mliekareň) alebo uprednostňovanie lokálnych surovín, vrátane vlastnej výroby v BIO certifikovaných lokalitách (Leros).


Rozsiahly priestor bude na tomto odbornom podujatí venovaný aj potenciálu rozvoja e-commerce na Slovensku a tiež v okolitých krajinách ako aj definovaniu nástrojov na poskytovanie pozitívnej digitálnej spotrebiteľskej skúsenosti súčasne v online aj offline kanáloch.

 

Digitalizácia ako hnacia sila obchodného podnikania na ceste z krízy sa stala aj jadrom špeciálnej súťaže Mastercard Obchodník roka s názvom "Inovácia roka – Digitálny šampión". O víťazovi na konci druhého programového bloku rozhodne publikum. Hlasovať bude za jedného z troch finalistov. V prezentačnej súťaži sa predstavia Jakub Kačera (Wolt), Jaroslav Kypr (Dr.Max) a Juraj Pronaj (dm drogerie markt).

 

Popoludňajší program bude ukážkou prístupov a nástrojov pre úspešné riešenia v obchode. Generálni riaditelia spoločností Billa Slovensko a Wolt Slovensko ponúknu recept na efektívnu spoluprácu medzi konkurentmi, Berto predstaví výhody 2D kódov od GS1 a Ján Herda (NOV) sa podelí o skúsenosti po inštalácii prvého milióna elektronických cenoviek.


Záverečný príbeh GymBeam ukáže, ako aj kríza môže firmy posilniť, ak prijmú skutočnosť, že sa teraz musia pripraviť na neistotu ako nový normál.

 

Celý program vyvrcholí galavečerom za účasti všetkých víťazov cien jubilejného desiateho ročníka Mastercard Obchodník roka.


New Retail Summit organizuje spoločnosť Blue Events v spolupráci so Slovenskou alianciou moderného obchodu, Zväzom obchodu SR a Slovenským združením pre značkové výrobky.


Viac informácií nájdete na webe konferencie.


Zdroj a foto: Blue Events

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk