Konferencia Brand Management 2021 rozbehne marketing
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 05. október 2021
Spoločnosť Blue Events usporiada 13. októbra 2021 najväčšiu českú konferenciu o značkách Brand Management. Akcia prebehne naživo v Cubex Centre Praha. Cieľom je dodať odvahu tým, čo veria v hodnotu marketingu.
Po náročnom roku škrtov a neistoty sa firmy potrebujú znova nadýchnuť. Kľúčovú úlohu pritom zohraje premyslený a komplexný marketing, je treba však mať odvahu ho presadiť.
Konferencia Brand Management prinesie 13. októbra program plný inšpiratívnych príbehov a názorov na to, ako znovu „nakopnúť marketing“. „Všetci potrebujeme novú energiu po mesiacoch pod zámkom, kedy si kdekto do marketingu kopol, alebo mu osekal rozpočet,“ hovorí za organizátorov Jan Patera z Blue Events.
Už 22. ročník najväčšej českej konferencie o značkách ukáže, aký prínos má skutočný marketing pre úspech na trhu. Už predchádzajúce ročníky predstavili marketing ako kľúč k úspechu na trhu, teda nielen ako „komunikáciu“, ako je marketing bežne úzko chápaný.
Hlavnou náplňou programu aj tento rok budú úspešné a aktuálne príbehy značiek z českého a slovenského trhu. Doplnia ich slávne osobnosti s Veľkej Británie ako Paul Feldwick, legenda strategického plánovania a autor kníh The Anatomy of Humbug a Why Does the Pedlar Sing?, ďalej Dan White, autor knihy The Smart Marketing Book: The Definitive Guide to Effective Marketing Strategies a brilantný rozprávač a kresliar.
Z Nemecka prichádza Kyra von Mutius, vychádzajúca hviezda a šéfka stratégie agentúry Heimat známej v Čechách hlavne dlhodobou prácou pre Hornbach. Medzi rečníkmi bude tiež Štefan Sarvaš, ktorý pracuje v globálnej centrále spoločnosti Mars a venuje sa strategickým zmenám na trhoch s rastovým potenciálom. Zo Slovenska prichádza Richard Mareček, Head of Brand Strategy výrazne rastúcej značky Dedoles.
Registrácia za najvýhodnejšie ceny je k dispozícii na webe konferencie.
Brand Management je najväčšia česká konferencia o značkách s dvadsaťročnou tradíciou. Je to ideálna platforma pre výmenu názorov a zdieľanie aktuálnych trendov medzi šéfmi firiem a senior manažérmi marketingu a komunikácie, ktorí chcú lepšie riadiť svoje značky. Veríme, že silné značky sú kľúčom k úspešnému biznisu. Každý rok nastoľuje kľúčové témy brandže a priváža do Prahy osobnosť globálneho marketingu. Rečníkmi konferencie v minulosti boli Jenni Romaniuk, Thomas Barta, Dave Trott, Peter Field, Ken Segall, Rita Clifton, Jim Stengel a ďalšie.
Viac informácií získate tu.
Zdroj a foto: Blue Events