Neďaleko Bratislavy vznikne nový logistický park
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 10. august 2021
Vybuduje ho BHS Real Estate v spolupráci s Panattoni. Projekt s názvom Panattoni Park Bratislava North reaguje na vysoký dopyt po skladových priestoroch.
Logistický areál Panattoni Park Bratislava North vznikne na pozemkoch s rozlohou 330 tisíc metrov štvorcových pri obci Plavecký Štvrtok s napojením na diaľnicu D2. Celková výška investície presiahne čiastku 59 miliónov €.
V prvej fáze budú v areáli vybudované dve moderné haly s množstvom udržateľných prvkov s rozlohou 12 000 a 6 000 metrov štvorcových. Obe haly, s vysokým výrobno-logistickým štandardom, budú cieliť na vysoké hodnotenie medzinárodnej ekologickej certifikácie BREEAM New Construction.
Vznikom tohto areálu dôjde k navýšeniu zásobovacích kapacít, čo zvýši efektivitu fungovania obchodných a priemyslových podnikov v okolí Bratislavy. Navyše bude podporená expanzia firiem do žiadaného regiónu, ktorá v súčasnosti kvôli obmedzeným logistickým kapacitám stagnuje. Okrem rozvoja dodávateľského reťazca má nový park pomôcť aj rozvoju e-commerce.
„Pandémia koronavírusu výrazne zvýšila dopyt po logistických centrách, preto sa BHS Real Estate Fund rozhodol, že vstúpi na túto dynamicky sa rozvíjajúcu časť realitného trhu,“ hovorí Pavel Borovička, konateľ realitných spoločností BHS REF.
„Pre tretí projekt Panattoni na Slovensku sme získali lokalitu, v ktorej bol dlhodobý potenciál prezentovaný už v minulosti, ale chýbal investor a developer priemyslových nehnuteľností,“ hovorí Erik Ivaničko, riaditeľ slovenskej pobočky Panattoni.
Panattoni Development Company je významnou svetovou developerskou spoločnosťou v súkromných rukách. Od zahájenia činnosti v strednej Európe v roku 2005 dokončila spolu vyše 10,5 miliónov m2 moderných priemyselných priestorov v Poľsku, Českej republike, na Slovensku, v Nemecku a Veľkej Británii. Medzi kľúčových klientov patria spoločnosti ako Amazon, Coty Cosmetics, DSV, H&M, Intermarché, Leroy Merlin, ND Logistics, Still, Schenker, Selgros a Tesco.
Zdroj a foto: Panattoni Development Company
PR