Vajnoria prichádza s niekoľkými novinkami
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 10. jún 2015
Dlho očakávané, jednopodlažné, lokálne obchodné centrum Vajnoria otvára svoje brány. Centrum je primárne určené na denné, rýchle nákupy s akcentom na doplnkové služby.
Terno Group konsoliduje predajnú sieť Hypernova
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 02. jún 2015
Súčasťou konsolidácie je aj zmena stratégie obchodných činností reťazca v regiónoch. Aké má ďalšie plány?
BAUHAUS otvorí svoje brány už tento štvrtok
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 01. jún 2015
Dlho očakávané špecializované centrum pre dielňu, dom a záhradu BAUHAUS, otvára svoju prvú veľkoplošnú predajňu na Slovensku a v Bratislave 4. júna.Čím sa odlíši od svojich konkurentov?
Decathlon otvoril v Bratislave prvú ekologickú predajňu
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 29. máj 2015
Sieť športových obchodov Decathlon otvorila dnes v Bratislave svoju druhú predajňu v centre Pharos. Na predajnej ploche 3000 m2 ponúka oblečenie a športovú výstroj pre široké spektrum športov.
Sú Slováci ochotní prestať v nedeľu nakupovať?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 27. máj 2015
Nie je to tak dávno, čo bola väčšina predajní u nás v nedeľu zatvorená. Obrie obchodno -zábavné centrá neexistovali, najväčšími „chrámami nakupovania" boli obchodné domy. V nedeľu doobeda sa varil obed a poobede chodilo na návštevy. V sobotu sa nakupovalo nanajvýš dopoludnia. Prešlo zhruba desaťročie a všetko je inak.
Obchodné reťazce propagujú najviac akciové ponuky
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. máj 2015
Obchodné reťazce minuli v roku 2014 na reklamu v offline médiách takmer 61 mil. eur. Vyplýva to z monitoringu Ad Intelligence spoločnosti TNS Slovakia. Monitoring vychádza z oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a agentúrne provízie.