Digitalizovaný svet výrazne mení retail
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 14. jún 2017
Rok 2017 sa nesie v znamení príchodu digitalizovaného a ultra-prepojeného jednotlivca v srdci systému tvorby hodnôt, no najmä veľmi ďaleko od koncového spotrebiteľa na konci informačného a distribučného kanála.
BUBBU: Hračkárstvo pripravené na zákazníka
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 02. jún 2017
Neveľká predajňa s netradičným názvom BUBBU v centre Košíc je otvorená len dva roky, no za ten čas sa stihla vyprofilovať na jedno z najobľúbenejších hračkárstiev v meste. V čom je iná?
Jednorazové nákupné tašky nahradia ekologické varianty
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 25. máj 2017
Spoločnosť Kaufland Slovenská republika sa pripája k iniciatíve Ministerstva životného prostredia SR „Bez igelitiek“. V rámci tejto iniciatívy už pred pár mesiacmi zastavila objednávanie najpredávanejšej ľahkej plastovej tašky za 9 centov a postupne ju dopredáva.
Podiel slovenských potravín na pultoch opäť klesol
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 22. máj 2017
Slovensko nie je potravinovo sebestačnou krajinou a čoraz viac sa od toho vzďaľuje. Podiel vystavených domácich potravín na pultoch sa aj v tomto roku znížil, už dosahuje len 37,2 %. Vyplýva to z výsledkov reprezentatívneho prieskumu agentúry GfK realizovaného pre Potravinársku komoru Slovenska (PKS).
Ako napredovať? Ozrejmite si 3 merchandisingové trendy
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 19. máj 2017
Presvedčiť spotrebiteľa, aby v súčasnej vysoko konkurenčnej dobe navštívil kamenný obchod a zároveň v ňom nakúpil nie je ľahké. Potvrdiť to môže nejeden obchodník. Vyžaduje to dokonale zvládnutý merchandisingový koncept a zároveň ozrejmenie si a aplikáciu aktuálnych trendov.
Malé chutné YEME je otvorené
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 04. máj 2017
Originálny koncept a tovar sú základom. To však stále nestačí. ”Snažíme sa chodiť v topánkach našich zákazníkov”. Takto charakterizuje koncept YEME generálny riaditeľ spoločnosti, Ing. Peter Varmuža.