KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

METRO pripravilo v Düsseldorfe unikátnu výstavu

metro nemecko uvoodZaujímavá interaktívna prehliadka „METRO unboxed“ otvorila svoje brány návštevníkom v historickom centre Düsseldorfu. Akcia, ktorá bude trvať do 2. októbra, umožňuje záujemcom spoznať moderné a diverzifikované prostredie veľkoobchodu aj maloobchodu prostredníctvom všetkých zmyslov.


Návštevníci môžu ochutnať medzinárodné špeciality z rozličných krajín, v ktorých spoločnosť METRO pôsobí – od rias z japonských morí cez moldavské vína až po španielsku šunku Serrano – a prediskutovať so zamestnancami spoločnosti METRO digitálne inovácie a najnovšie projekty z oblasti budúcnosti veľkoobchodu a maloobchodného predaja potravín. Vďaka najmodernejším projekčným technológiám a prepracovaným expozíciám je návšteva výstavy „METRO unboxed“ atraktívnym zážitkom.

 

„Po júlovom kótovaní našich akcií na burze sme chceli predstaviť nové METRO verejnosti priamo,“ hovorí Olaf Koch, predseda správnej rady spoločnosti METRO AG a dodáva: „S výstavou ‚METRO unboxed‛ neukazujeme len to, čo sa už v súčasnosti deje vo svete veľko- a maloobchodu. Návštevníkov sprevádzame na prehliadke trendov v stravovaní a technológií budúcnsoti. Celá výstava je zameraná na záväzok podporovať trvalo udržateľný veľko- a maloobchod.“

 

metro nemecko1

 

Spolu 38 expozícií na dvoch poschodiach rozkladacieho pavilónu s celkovou plochou 2000 štvorcových metrov. Až 25 z nich sú tematické stánky jednotlivých krajín, ktoré predstavujú zamestnancov spoločnosti z danej krajiny a predvádzajú tie najreprezentatívnejšie a najjedinečnejšie lokálne projekty. Koncept dizajnu a rozloženie jednotlivých stánkov vymysleli samotní lokálni zamestnanci v súťaži nápadov, ako ponúknuť autentickú chuť jednotlivých krajín.


„Zamestnanci sem prišli z 25 rôznych krajín, aby ponúkli originálny pohľad na to, ako spolupracujú s miestnymi komunitami a podporujú zákazníkov s rozličnými prístupmi, no skutočným nasadením,“ hovorí Pieter Boone, riaditeľ (COO) a člen správnej rady spoločnosti METRO AG a dodáva: „Tu spočíva zdroj sily našej spoločnosti – využívanie medzinárodných skúseností na riešenie konkrétnych potrieb lokálnych zákazníkov.“

 

metro nemecko2


Pri prechádzaní sa výstavou „METRO unboxed“ sa návštevník zoznámi s množstvom medzinárodných formátov a tým najlepším z veľko- a maloobchodu. Napríklad môže získať priamu skúsenosť s indickou kiranou (tradičným sídliskovým obchodíkom plným typických indických produktov), vyskúšať celú škálu talianskych potravín alebo žasnúť nad rozličnými typmi morských rias používaných v japonskej kuchyni. Môže sa tiež inšpirovať príbehom úspechu jednej poľskej rodiny podnikateľov. Srbská pobočka METRO predstavuje lokálnu charitatívnu iniciatívu, ktorá rozdáva jedlo deťom zo znevýhodnených prostredí. Na ceste medzi stánkami si návštevník vyskúša digitálne aplikácie, napríklad „SeedBoard“. Na prvý pohľad vyzerá ako bežný kus kartónu, ale na konkrétnych miestach pavilónu sa naňho dajú premietať videá.

 

metro nemecko3

 

Veľký ohlas u návštevníkov vzbudil aj obsah prezentačného stánku METRO SR, ktorý reprezentoval Slovensko. Nemecká verejnosť aj zástupcovia METRO z rôznych kútov sveta si pochvaľovali možnosť dozvedieť sa viac o Slovensku a ochutnať jeho tradičné produkty od slovenských dodávateľov. Pochvaly po ochutnaní bryndze môžu tešiť Farmu Východná a Bryndziareň zo Zvolenskej Slatiny. Prípitky s borovičkou zase zabezpečili St. Nicolaus a Old Herold. Okrem toho sa návštevníci výstavy METRO UNBOXED mohli prostredníctvom video prezentácie zoznámiť aj s príbehom zákazníka METRO SR, Igora Vlčeka, ktorý prevádzkuje známy salaš Zbojská v srdci Národného parku Muránska plánina.

 

Výstava „METRO unboxed“ je hlavnou atrakciou trojtýždňového kultúrneho festivalu, ktorý sa koná už takmer 27 rokov pod názvom Düsseldorf festival. Samotná výstava „METRO unboxed“ dodržiava aj zásady trvalej udržateľnosti: pavilón postavený na účely výstavy bude po jej skončení úplne rozobratý. Veľká časť stavebného materiálu sa zrecykluje. Miesto výstavy bude tiež obnovené do pôvodného stavu.


Pripravil: dk
Zdroj a foto: METRO

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk