Kaufland spúšťa nové online trhoviská na Slovensku a v Česku

Od roku 2021 prevádzkuje spoločnosť Kaufland jedno z najrýchlejšie rastúcich online trhovísk v Nemecku – Kaufland.de. Začiatkom roka 2023 budú spustené ďalšie online trhoviská Kaufland.sk na Slovensku a Kaufland.cz v Česku a predajcovia budú môcť ponúkať svoj tovar na všetkých súčasne, a to len s jednou registráciou. Môžu tak osloviť nové cieľové skupiny a získať milióny nových zákazníkov.

 

kaufland online trhovisko v


Medzinárodný predaj s Kaufland Global Marketplace


Kaufland Global Marketplace zastrešuje všetky online trhoviská spoločnosti Kaufland: Predajcovia sa zaregistrujú len raz a následne môžu predávať svoj tovar na všetkých online trhoviskách súčasne. Umožňuje to technológia Multi Marketplace Technology. Predajcovia, ktorí sa zaregistrujú už teraz, môžu službu využívať bez rizika a oboznámiť sa so základnými systémami a spôsobom fungovania. Vďaka tomu budú profitovať z mimoriadne výhodných podmienok po spustení nových online trhovísk: Počas prvých šiestich mesiacov po spustení Kaufland.sk a Kaufland.cz neplatia základný poplatok ani provízie z predaja a navyše získajú špeciálny kredit na reklamu.


Začnite predávať už dnes na Kaufland.de!


Na Kaufland.de ponúka svoj tovar 8 000 predajcov vo viac ako 5 000 rôznych kategóriách. Sortiment pozostáva prevažne z non-food produktov, ale úspešne sa predávajú aj potraviny, ako napríklad produkty renomovaného českého distribútora Marlenka. Zákazníci nájdu v ponuke na Kaufland.de viac ako 40 miliónov produktov. Prostredníctvom Kaufland Global Marketplace môžu predajcovia už teraz ponúkať svoj tovar na nemeckom trhu a zvýšiť tým svoj obrat. Predajcovia na Kaufland.de profitujú z nasledujúcich výhod:

 

  • široký dosah ponuky vďaka vysokému povedomiu o značke Kaufland,
  • marketingové nástroje ako SEA či porovnávače cien prostredníctvom Kaufland.de,
  • zákazníci môžu využiť všetky relevantné platobné metódy,
  • jednoduchá správa ponúk prostredníctvom nahrania súboru alebo priameho pripojenia (ak sa produkt už nachádza na Kaufland.de a má pridelený GTIN kód, nie sú potrebné žiadne ďalšie údaje o produkte),
  • viacjazyčná špecializovaná osobná podpora pre predajcov,
  • Kaufland.de sa stará o všetky platobné procesy,
  • profesionálny zákaznícky servis (first level),
  • žiadne zmluvné lehoty
  • férové podmienky (základný mesačný poplatok a provízie).

 

Predaj na online trhoviskách spoločnosti Kaufland predstavuje pre predajcov rýchly a jednoduchý spôsob, ako výrazne a bez väčšej technickej námahy zvýšiť svoj obrat. Predajcovia môžu nahrať svoje údaje o produktoch a ponuke manuálne alebo prostredníctvom nahratia súboru CSV. Okrem toho je možné k rozhraniu API Kaufland pripojiť riešenia od viac ako 70 miestnych a medzinárodných softvérových partnerov.

 

Zdroj a foto: Kaufland.de

 
PR

 

Video

Aký bol Retail Summit 2022

Retail Podcast

Category Management 2: Koho zapojiť do vytvárania plánogramu

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk