Značka Nespresso otvorila v Bratislave prvý butik
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 11. september 2017
Prémiová značka kávy a priekopník v segmente s porciovanou kávou týmto krokom vstúpila na slovenský trh. Slovensko je tak už 65. krajina, kde bude mať Nespresso svoje zastúpenie.
Kávu tejto značky môžu ochutnať zákazníci v bratislavskom obchodnom centre Eurovea. Zároveň majú príležitosť vstúpiť aj do klubu Nespresso. Moderný a dizajnovo pútavý priestor pozýva návštevníkov objavovať nové rituály ochutnávania káv, najnovšie stroje Nespresso a aktuálne doplnkové kolekcie či limitované edície. Kávoví špecialisti prevedú zákazníkov butikom, zoznámia ich so svetom kávy a pokúsia sa ich vtiahnuť do príbehu značky, ktorý začína kávovníkom a končí pôžitkom zo šálky kávy.
Nový koncept nákupu
„Doteraz slovenskí zákazníci využívať služby značky Nespresso vo svojej krajine nemohli. Od septembra 2017 im dokážeme zabezpečiť lepší a komfortnejší prístup k prémiovej káve. S otvorením tohto nového trhu budú môcť využiť možnosť priameho a osobného kontaktu. Nielenže budú mať k dispozícii moderný butik v atraktívnom dizajne, ktorý umocní zážitok z kávy, ale čaká na nich aj Nespresso Club s množstvom služieb a poradenstva kávových špecialistov a zároveň nová webová platforma v slovenskom jazyku," uvádza Simone Jansen, Business Execute Officer Nespresso Česká a Slovenská republika.
Precízny dizajn
Nový koncept Nespresso butik bol navrhnutý spoločnosťou, ktorá bola ocenená za architektúru a interiérový dizajn, Universal Design Studio. Založili ju Edward Barber a Jay Osgerby. Každý Nespresso butik na svete má v sebe zakomponovanú typickú lokálnu pečať symbolizujúcu danú krajinu. Nespresso butik v Bratislave sa môže pýšiť nádherným čičmianskym vzorom aplikovaným v interiéri.
„Koncept butiku sa riadi mottom „Celebrate the Coffee moments". Ide o osobný prístup kávových špecialistov a tzv. „New customer experience". S cieľom posunúť sa od klasického predaja k zážitku. To je nový predajný ceremoniál, ktorý pomôže upútať a zapojiť do príbehu značky čo najviac zákazníkov," informuje Jan Véchet, National Boutique Manager Nespresso Česká a Slovenská republika.
Zodpovedné fungovanie
Značka aj na Slovensku potvrdzuje svoj záväzok k trvalej udržateľnosti, k recyklácii použitých kapsúl a pracuje na minimalizácii odpadu. „Snažíme sa neustále zlepšovať a objavovať to, ako spotrebitelia značku vnímajú. Náš nový koncept Nespresso butiku je najnovším príkladom našej oddanosti k inovácií a k trvalej udržateľnosti, ktoré predstavujú základný kmeň nášho podnikania," hovorí Andrea Petrová, Marketing Manager Nespresso Česká a Slovenská republika.
Pre zákazníkov je pripravené ...
Zmyslové privítanie: Po vstupe do butiku kávoví špecialisti predstavujú hosťom výnimočnosť káv Nespresso Grands Crus, s ochutnávkou starostlivo vyberanej kávy zo stáleho sortimentu alebo z aktuálnych limitovaných edícií.
Objavovanie: Hostia pokračujú v ceste spoznávania a môžu si preštudovať ako používať kávovary a kávové doplnky. Špecialisti na kávu im pomôžu pri ďalšom skúmaní vlastností kávy. Môžu ochutnať aj dve kávy za sebou, aby lepšie porozumeli ich chuťovým preferenciám a celej škále 24 káv Grands Crus.
Udržateľnosť aj v dizajne butiku: Butik zahŕňa materiály s moderným a trvalo udržateľným dizajnom vrátane dosiek vyrobených z použitého kávového zrna z továrne značky priamo vo Švajčiarsku. V interiéri je zakomponovaný čičmiansky vzor tak typický pre Slovensko.
Experimentovanie: Hostia budú vyzvaní, aby experimentovali s receptami na kávu a aplikovali svoje skúsenosti s kávou na Nespresso kávovary. Od latté s perfektnou mliečnou penou až po unikátne kávové variácie. Návštevníci sa tak naučia odborne pozdvihnúť svoje bežné kávové chvíle na výnimočné.
Masterclass: Je pre tých zákazníkov, ktorí si želajú prehĺbiť si svoje znalosti o káve. Zákazníci sú vítaní, aby si dohodli stretnutie s kávovým špecialistom, ktorý ich prevedie interaktívne svetom kávy a rozšíri ich kávové odborné skúsenosti a znalosti. Od zrna až po kávu v šálke.
E-shop ako pridaná hodnota: Značka si zakladá na tom, aby si každý mohol vychutnať šálku lahodnej a kvalitnej kávy v pohodlí domova, ako by ju prichystal profesionálny barista. Zákazníci si už môžu objednávať kapsule a kávovary prostredníctvom e-shopu.
Poslanie Nestlé Nespresso SA je byť priekopníkom a zároveň nastavovať latku v oblasti porcovanej kávy prémiovej kvality. Spoločnost so sídlom vo švajčiarskom meste Lausanne v roku 2015 prevádzkovala celosvetovú maloobchodnú sieť viac než 450 exkluzívnych butikov.
Pripravil: dk
Zdroj a foto: Nestlé Nespresso SA, redakcia