KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Nová TNT značka stavia do popredia ľudí

tnt ilustrakV rámci stratégie Outlook zverejnila TNT novú identitu svojej značky. Tá vyzdvihuje ľudí pracujúcich pre ňu a predovšetkým jej unikátnu európsku cestnú sieť.


Nový slogan „The People Network" odráža kultúru spoločnosti, podporuje budovanie silných vzťahov so zákazníkmi a prezentuje TNT ako sieť ľudí, ktorí oddane pomáhajú zákazníkom rozvíjať ich biznis.

 

Najsilnejšie stránky

 

Nová identita TNT je súčasťou ohlásenej stratégie Outlook a stavia spoločnosť do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných spoločností. TNT je prirodzenou voľbou pre tieto firmy, pretože si uvedomuje, že klient nie je čiarový kód a viac ako inokedy potrebuje osobný kontakt. V priebehu posledných 70 rokov vybudovala TNT rozsiahlu európsku cestnú a leteckú sieť pre balíky a ťažké náklady a je vysoko hodnotená pre svoj priateľský prístup k zákazníkom. „Máme jasnú stratégiu sústrediť sa na naše najsilnejšie stránky: našich ľudí, ľudský prístup v komunikácii so zákazníkom a našu sieť. Zákazníci nie sú čiarové kódy a my nie sme roboti. My všetci si uvedomujeme, čo ženie našich zákazníkov vpred: rast firmy s ľudským prístupom. Venujeme čas tomu, aby sme porozumeli, čo zákazníci skutočne potrebujú, a to nás odlišuje od ostatných. My sme The People Network," hovorí Tex Gunning, prezident TNT

 

Strategická voľba

 

Nová identita podporuje spôsob zmýšľania TNT a jej pozíciu vyzývateľa na trhu. Investície do značky sú v súlade so stratégiou firmy ponúkať zákazníkom ešte lepšiu skúsenosť a podporovať svoju európsku sieť. TNT chce dosiahnuť ziskový rast prostredníctvom zvýšenej produktivity a efektivity siete. V nasledujúcich mesiacoch budú spustené nové obchodné iniciatívy s cieľom získať a udržať si malých a stredne veľkých zákazníkov.Spustenie kampane naprieč Európou – od TV reklám, cez rozhlasové spoty a bilboardy až po cenové a lojalitné programy – dokazuje, že osobný kontakt je to, čo v modernej logistike rozhoduje. Dick van der Lecq, riaditeľ holandskej reklamnej agentúry Etcetera/DDB, ktorá vytvorila kampaň, hovorí: „V minulosti zákazníci kupovali produkty alebo značky. V súčasnosti zákazníci vedome kupujú firmu, jej DNA a ľudí v pozadí značky. Rozhovory s tisíckami zamestnancov TNT nám ukázali jediný správny spôsob, ako vyjadriť ich postoj smerom k zákazníkom: ľudská prepravná spoločnosť. Z ľudí vytvorený kamión v TV reklame je jednou z foriem, ako sa to dá vyjadriť.

 

Spracovala tb
Ilustračné foto: Shutterstock.com

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk