Nová TNT značka stavia do popredia ľudí
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 01. október 2014
V rámci stratégie Outlook zverejnila TNT novú identitu svojej značky. Tá vyzdvihuje ľudí pracujúcich pre ňu a predovšetkým jej unikátnu európsku cestnú sieť.
Nový slogan „The People Network" odráža kultúru spoločnosti, podporuje budovanie silných vzťahov so zákazníkmi a prezentuje TNT ako sieť ľudí, ktorí oddane pomáhajú zákazníkom rozvíjať ich biznis.
Najsilnejšie stránky
Nová identita TNT je súčasťou ohlásenej stratégie Outlook a stavia spoločnosť do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných spoločností. TNT je prirodzenou voľbou pre tieto firmy, pretože si uvedomuje, že klient nie je čiarový kód a viac ako inokedy potrebuje osobný kontakt. V priebehu posledných 70 rokov vybudovala TNT rozsiahlu európsku cestnú a leteckú sieť pre balíky a ťažké náklady a je vysoko hodnotená pre svoj priateľský prístup k zákazníkom. „Máme jasnú stratégiu sústrediť sa na naše najsilnejšie stránky: našich ľudí, ľudský prístup v komunikácii so zákazníkom a našu sieť. Zákazníci nie sú čiarové kódy a my nie sme roboti. My všetci si uvedomujeme, čo ženie našich zákazníkov vpred: rast firmy s ľudským prístupom. Venujeme čas tomu, aby sme porozumeli, čo zákazníci skutočne potrebujú, a to nás odlišuje od ostatných. My sme The People Network," hovorí Tex Gunning, prezident TNT
Strategická voľba
Nová identita podporuje spôsob zmýšľania TNT a jej pozíciu vyzývateľa na trhu. Investície do značky sú v súlade so stratégiou firmy ponúkať zákazníkom ešte lepšiu skúsenosť a podporovať svoju európsku sieť. TNT chce dosiahnuť ziskový rast prostredníctvom zvýšenej produktivity a efektivity siete. V nasledujúcich mesiacoch budú spustené nové obchodné iniciatívy s cieľom získať a udržať si malých a stredne veľkých zákazníkov.Spustenie kampane naprieč Európou – od TV reklám, cez rozhlasové spoty a bilboardy až po cenové a lojalitné programy – dokazuje, že osobný kontakt je to, čo v modernej logistike rozhoduje. Dick van der Lecq, riaditeľ holandskej reklamnej agentúry Etcetera/DDB, ktorá vytvorila kampaň, hovorí: „V minulosti zákazníci kupovali produkty alebo značky. V súčasnosti zákazníci vedome kupujú firmu, jej DNA a ľudí v pozadí značky. Rozhovory s tisíckami zamestnancov TNT nám ukázali jediný správny spôsob, ako vyjadriť ich postoj smerom k zákazníkom: ľudská prepravná spoločnosť. Z ľudí vytvorený kamión v TV reklame je jednou z foriem, ako sa to dá vyjadriť.
Spracovala tb
Ilustračné foto: Shutterstock.com