KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Decathlon otvoril v Bratislave prvú ekologickú predajňu

decathlonSieť športových obchodov Decathlon otvorila dnes v Bratislave svoju druhú predajňu v centre Pharos. Na predajnej ploche 3000 m2 ponúka oblečenie a športovú výstroj pre široké spektrum športov.


Nová predajňa v Bratislave je jedinečná svojho druhu, nakoľko ide o ekologickú stavbu, ktorá ako jediná z predajní Decathlon na svete využíva v interiéri aj v exteriéri LED osvetlenie. Novú predajňu slávnostne otvoril „zlatý" hokejista z Göteborgu Rasťo Pavlikovský. „Som rád, že v priebehu niekoľkých týždňov po otvorení prvej predajne na bratislavských Boroch sa nám podarilo otvoriť aj ďalšiu predajňu v Bratislave. Z hľadiska použitých stavebných materiálov a infraštruktúry je to skutočne unikátna stavba. Ide o predajňu, ktorá bude mať veľmi nízku prevádzkovú spotrebu energie a bude certifikovaná medzinárodným certifikátom BREEAM. Týmto Decathlon jasne deklaruje spoj pozitívny postoj k ochrane životného prostredia a zachovaniu trvalo udržateľného rozvoja," hovorí Jerôme Morice, generálny riaditeľ Decathlon Slovensko.

 

Certifikácia

 

Na Slovensku je len málo predajní, ktoré certifikujú svoje budovy. Predajne Decathlon vo Pharose a v Boroch sú obe certifikované certifikátom BREEAM, avšak predajňa v nákupnej zóne Pharos sa uchádza o vyššiu úroveň – VERY GOOD. V celom objekte budovy vo vonkajšom priestore ako aj v interiéri je inštalované LED osvetlenie. Dôraz kládol Decathlon aj na komfort zákazníkov a zamestnancov. V predajni boli inštalované veľké svetlíky, ktoré poskytujú komfort a umožňujú taktiež znížiť spotrebu elektrickej energie, nakoľko osvetlenie reaguje na intenzitu vonkajšieho prirodzeného svetla. Táto predajňa Decathlonu na Slovensku sa stala vlajkovou loďou a vzorom pre všetky ďalšie predajne tejto francúzskej siete športových predajní.

 

Zamestnanci športovci

 

V predajniach Decathlonu pracujú iba športovci, pre ktorých je šport súčasťou ich života. Sieť športových obchodov dáva pracovnú príležitosť mladým ľuďom. „Vážim si dôveru Decathlonu, ktorú prejavil nielen mne, ale aj celému tímu tejto predajne. Decathlon je sympatická značka, ktorú si v priebehu niekoľkých týždňov obľúbilo množstvo slovenských zákazníkov. Verím, že vďaka inovatívnej filozofii predaja, výborným cenám a skvelému personálu nebudeme mať o zákazníkov v našej predajni núdzu," uzatvára Michal Vasas vedúci predajne Decathlon v nákupnej zóne Pharos.

 

Zdroj a ilustračné foto: redakcia, Decathlon

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk